Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک حسینی گفت: معتادین متجاهر پس از ۶ ماه نگهداری در کمپ های دولتی به جامعه باز می گردد؛ در این زمان باید مرکز دیگری باشد تا او بپذیرد و شغلی برای او فراهم کند تا دوباره به سمت مواد مخدر برنگردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ملک حسینی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در گفتگو با دیار آفتاب، در خصوص مقابله با معتادین متجاهر در سطح شهر، گفت: به صورت مستمر طرح های مبارزه با خرده فروشی و دستگیری معتادین متجاهر در مناطق حاشیه ای شهرها پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار این دو اقدام، اقدامات دیگری هم باید صورت بگیرد تا حلقه مبارزه با مواد مخدر تکمیل شود.

وی افزود: معتادین متجاهری که دستگیر می شوند، سه تا شش ماه در مراکز دولتی ترک اعتیاد و بدون دریافت ریالی نگهداری و درمان می کنیم ولی پس از ۶ ماه، به صورت قانونی مجاز به نگهداری از او نیستیم و معتاد درمان شده از کمپ دولتی به جامعه باز می گردد. در این زمان باید مرکز دیگری باشد تا او بپذیرد و شغلی برای او فراهم کند تا دوباره به سمت مواد مخدر برنگردد.

ملک حسینی با بیان اینکه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کار خود را به درستی انجام می دهد، گفت: افزایش ظرفیت کمپ از صد نفر به حدود دویست نفر و افزایش تعداد مراکز درمان، همینطور بهبود سطح درمان برای معتادین و اختصاص بخشی از یکی از بیمارستان ها جهت درمان کودکان معتاد از دیگر اقدامات همکاران ما در این شورا بوده است.

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه نیاز به تکمیل حلقه مقابله با مواد مخدر داریم، گفت: با توجه به هجوم بسیار زیاد انواع مخدر به جامعه، نیاز به استمرار طرح های مبارزه با مواد مخدر به صورت جدی وجود دارد. استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج برای اولین بار در سال ۹۹ انجام شد تا به نیروی انتظامی کمک کنند و این مقابله سرعت بیشتری بگیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند


به گزارش تابناک از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ نجم الدین سهرابی سه‌شنبه با اشاره به تلاش‌های شبانه‌ روزی کارکنان انتظامی برای برقرار نظم و امنیت در جامعه گفت: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعا امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

وی در ادامه به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت دستگیری متهمان تحت تعقیب و متواری در شهرستان خرمشهر اشاره کرد و گفت: با اقدامات فنی و تحقیقات صورت گرفته ۱۵ نفر شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیات‌های جداگانه آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از انهدام فروشندگان مواد مخدر و داروهای روانگردان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس از آبادان سرهنگ کیومرث کشوری سه‌شنبه اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۳قدس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد خانمان‌سوز مخدر و به منظور ضربه زدن به باندهای قاچاق کار شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ که در این زمینه فعالیت دارند را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:ماموران پلیس موفق شدند با انجام کار اطلاعاتی مخفیگاه سه فروشنده مواد مخدر را شناسایی با هماهنگی لازم آنها را دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان سه کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع ماری جوانا همراه با یک قبضه سلاح جنگی کمری غیرمجاز ،۲ تیغه خشاب مربوطه و ۶هزار قرص ممنوعه روانگردان را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ کشوری در خاتمه با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند تصریح کرد: پلیس به صورت شبانه روزی و با شدت با قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش مردم برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه