Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@10:44:11 GMT

جزئیات قتل زن جوان توسط نظافتچی ساختمان

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۰۷۱۰

جزئیات قتل زن جوان توسط نظافتچی ساختمان

حدود یک ماه پس از قتل مرموز زن جوان در خانه‌اش پلیس، نظافتچی ساختمان را به عنوان تنها مظنون این جنایت بازداشت کرد.

به گزارش ایمنا، خبر کشف جسد زنی جوان در خانه‌ اش واقع در خیابان نواب تهران به پلیس اعلام و دقایقی بعد تحقیقات از سوی بازپرس حبیب‌الله صادقی و تیم بررسی صحنه جرم آغاز شد؛ با حضور تیم جنایی در محل، آنها با جسد زن جوان در حالی مواجه شدند که سر و صورت او خونین بود و به نظر می‌رسید با اصابت جسمی سخت به قتل رسیده باشد؛ در کنار جسد زن جوان، پسر یک سال و نیمه او نشسته و مدام گریه می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریه‌های کودک ۱۸ ماه راز قتل مادرش را فاش کرد

پزشکی قانونی زمان مرگ را حدود ۱۰ ساعت قبل از کشف جسد اعلام کرد و سالم بودن در ورودی، حکایت از آن داشت که فردی آشنا این جنایت را رقم زده است.

پسر خواهر مقتول که جسد را پیدا کرده بود در تحقیقات گفت: می‌دانستم شوهر خاله‌ام شب قبل شیفت بوده و خاله‌ام با پسرش در خانه تنهاست هرچه از صبح با او تماس گرفتم جواب نداد و خیلی نگران شدم، برای گرفتن خبر از آنها به خانه‌اش رفتم اما هرچه در زدم کسی در را باز نکرد می‌خواستم به خانه برگردم که ناگهان صدای گریه پسرخاله‌ام را شنیدم. امکان نداشت خاله‌ام بچه‌اش را تنها بگذارد و بیرون برود. نگرانی‌ام بیشتر شد و بلافاصله با پلیس و آتش‌نشانی تماس گرفتم و آنها در خانه را باز کردند و با جسد خاله‌ام مواجه شدیم.

جسد به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت، تحقیق از همسایه‌ها و خانواده مقتول را صادر کرد؛ در بازبینی دوربین‌های مداربسته مشخص شد که مرد جوانی در محدوده زمانی وقوع قتل هراسان از خانه خارج شده است؛ در تحقیقات محلی، همسایه‌ها با دیدن تصویر مرد جوان بلافاصله او را شناسایی کردند.

یکی از ساکنان ساختمان گفت: حجت، کارگر خدماتی است که هر ماه برای نظافت ساختمان به اینجا می‌آید. آدرس دقیقی از او نداریم یکی از آشنایانمان به‌نام بهروز او را برای کار به ما معرفی کرد.

بازداشت قاتل فراری در قرار صوری

با مشخص شدن هویت مرد جوان، مأموران به سراغ بهروز رفته و پس از هماهنگی‌های لازم و آموزش‌های پلیسی از وی خواستند تا با حجت قرار بگذارد.

زمانی که حجت به محل قرار آمد، مأموران او را دستگیر کردند. مرد جوان در تحقیقات اولیه منکر ارتکاب جنایت شد و گفت: از جریان قتل بی‌خبرم و آن روز هم با پایان کارم ساختمان را ترک کردم. نمی‌دانم چه کسی دست به قتل زده و قاتل کیست. در حالی که حجت چنین اظهاراتی داشت، تیم جنایی در ادامه تحقیقات به مدارکی رسیدند که نشان می‌داد کارگر خدماتی در این جنایت نقش دارد.

به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این باره ادامه دارد

منبع: رکنا

کد خبر 499400

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جزئيات قتل قتل زن جوان در تهران ارتکاب به قتل اعتراف قاتل دستگیری قاتل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرد جوان خاله ام زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ

پسر جوانی که در اقدامی هولناک دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رسانده بود، بازداشت شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، مرگ مشکوک یک زن و مرد میانسال در کوه‌های قیام‌دشت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد. طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پیچید و خیلی زود تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.

کارآگاهان جسد زن و مرد میانسالی را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد سنگ بر سر به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل 30 ساله خواهرزاده این 2 مقتول  است.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، قاتل که با زن و مرد میانسال به‌خاطر تقسیم ارثیه اختلافات مالی گسترده‌‌ای داشته روز حادثه با اجرای نقشه قبلی این جنایت را مرتکب شده و قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه

تحقیقات جنایی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر به قتل خاله و دایی میانسال خود با انگیزه اختلافات مالی و تقسیم ارثیه خونین اعتراف کرد.

 با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش