Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی گفت: افرادی که سعی در دلسرد کردن مردم دارند دلسوز و دوست مردم ما نیستند و خیر آن‌ها تاکنون به مردم ما نرسیده است و مردم نباید به سم‌پراکنی‌های آن‌ها توجه کنند. - اخبار استانها -

مرتضی آرسته در گفت‌وگو با تسنیم در اصفهانپیرامون انتخابات و پیشینه آن در ایران اظهار داشت: انتخابات و جمهوریت در ایران چیزی است که پایه آن را حضرت امام خمینی(ره) بنا نهاده‌اند و از بدو ورود به میهن خود، همواره تاکید می‌کردند که مردم باید سرنوشت خود را رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیرامون علاقه مردم به نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: من در طی این 42 سال که از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد، در تمام انتخابات‌ها یا نقش اجرایی داشته یا عضو هیئت نظارت بوده‌ام و از همان زمان می‌دیدم که مردم در زمان حیات حضرت امام خمینی(ره) چطور به دعوت ایشان به شرکت در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات لبیک می‌گفتند و اکنون هم همانگونه به مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند. 

دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی افزود: امروز ما نیز به تأسی از مقام معظم رهبری از مردم می‌خواهیم که با مشارکت در انتخابات و حضور پای صندوق‌های رای و انتخاب درست سرنوشت خود را رقم بزنند. وضعیت دشوار اقتصادی و معیشتی امروز حاصل انتخاب نادرست دوره‌های قبلی است، بنابراین خود مردم باید با رای دادن به فردی که شناخت کامل دارند و یا نخبگان معرفی می‌کنند، اوضاع را تغییر بدهند.

وی با اشاره به سم‌پراکنی‌های معاندان نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: امروزه ده‌ها کانال ماهواره‌ای و رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی با تبلیغات مسموم خود سعی دارند مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند اما امیدواریم به یاری خداوند و به کوری چشم دشمنان مردم با مشارکت گسترده در این انتخابات سرنوشت خود را تغییر بدهند ،چراکه براساس فرموده مقام معظم رهبری، کسانی که سعی در دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب و انتخابات دارند دلسوز مردم نیستند بلکه دشمنان مردم هستند و تاکنون خیری از آن‌ها به ما نرسیده است.

آرسته پیرامون معیارهای کاندیدای اصلح تصریح کرد: خوشبختانه مردم ما مردمی بصیر و آگاه هستند و دیگر همه فهمیده‌اند که چه کسی  امتحان خود را در این مدت پس داده و ساده زیستی و مبارزه با فساد در منش و رویه او وجود دارد. عملکرد و سابقه همه کاندیداها روشن و مشخص است و ما فقط از مردم می‌خواهیم که مبادا دوباره لحظه آخر فریب شعارها و دروغ‌های بزرگ عده‌ای را بخورند و ملاک و معیارشان همان فساد ستیزی آن هم در عمل باشد وگرنه شعار را همه می‌دهند و شعار زمانی ارزش دارد که در عمل و رویه افراد بروز پیدا کند.

نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در اصفهان به روایت تصویر رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در اصفهان: رئیسی ترک فعل مسئولان را جبران کرد/ ‌تشکیل قرارگاه مرغ و خیار خجالت‌آور است‌ آیت‌الله رئیسی به اصفهان سفر می‌کند + فیلم

وی گفت: تجربیات قبلی به ما نشان می‌دهد که در این دوره از انتخابات اصلی‌ترین معیار برای انتخاب کاندیدا این است که فرد به مردم ایران اعتماد و باور داشته باشد نه اینکه چشم امید او به کشورهای خارجی و اروپایی و آمریکایی باشد، چراکه این کشورها برای ما کاری نکرده و نخواهند کرد بلکه نگاه ما باید به داخل و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخل کشور باشد؛ مردم ما چندین دوره و با رئیس جمهور‌ها و دولت‌های مختلف اذیت شده و آسیب دیده‌اند و بنابراین ملاک باید خود مردم باشند و امیدواریم پس از چندین دوره، مردم با یک انتخاب آگاهانه و درست طعم یک دولت انقلابی واقعی را بچشند.

دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم روی کار آمدن دولت جوان حزب‌اللهی در این باره تصریح کرد: متاسفانه دولت‌های گذشته ما دولت‌هایی پیر، فرتوت و بی‌انرژی بودند ولی کشور ما امروز نیاز دارد که به فکر و انرژی جوانان اعتماد کند و باید دولتی روی کار بیاید که جوانان را در سطوح مدیریتی به کار بگیرد و به آنها اعتماد کند.

وی با اشاره به انتخابات شورای شهر که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همه انتخابات‌ها برای ما اهمیت دارد و همان‌گونه که قرار است امور کشور را رئیس جمهور در دست بگیرد، امور شهر را نیز شورای شهر در دست خواهد گرفت و نباید از این انتخابات هم غافل شد، زیرا غفلت از انتخابات شورای شهر باعث می‌شود که گاهی می‌بینیم کسانی سکان هدایت شهر را در دست می‌گیرند اصلا اصفهان نیستند و شناختی از مشکلات و مسائل این کلانشهر ندارند بنابراین امیدواریم که مردم همانگونه که به انتخابات ریاست جمهوری توجه می‌کنند به انتخابات شورای شهر نیز توجه کنند و باز هم افرادی جوان، با انگیزه، با برنامه و متخصص را روی کار بیاورند تا شهرداری مناسب و دلسوز برای اصفهان انتخاب شود.

آرسته در پاسخ به این پرسش که مردم چه انتظاراتی باید از اعضای شورای شهر داشته باشند، اظهار داشت: همانگونه که مردم برای انتخاب نمایندگان شورای شهر خود پای صندوق‌ها حضور می‌یابند، اعضای شورای شهر هم باید در برابر وعده‌های خود به مردم پاسخگو باشند. اولین و مهمترین انتظاری که از آنها می‌رود این است که یک شهرداری قوی، دلسوز و مردمی برای هدایت امور شهر انتخاب کنند و انتظار ما این است شورای شهری که انتخاب می‌شود از همه لحاظ از جمله فرهنگی، اجتماعی، بهداشت، حمل و نقل و ترافیک و غیره اصفهان را در کل کشور نمونه کند.

وی با اشاره به لزوم وحدت و پرهیز از ارائه لیست‌های مختلف توسط افراد و گروه‌های انقلابی بیان کرد: امیدواریم که نیروها و تشکل‌های انقلابی همگی با هم وحدت کنند و بر سر یک لیست به اجماع برسند و از دادن لیست‌های مختلف پرهیز کنند زیرا این کار باعث می‌شود آرا خرد شود که خدای ناکرده افراد ناکارآمد بر سر کار بیایند؛ همه تشکل‌ها عاشق انقلاب و نظام هستند و ما انتظار داریم که همه بیایند و در مجمع نیروهای انقلاب دور هم جمع شوند و حرف‌های خود را بزنند و از دوستانمان در مجمع هم انتظار داریم که با سعه صدر نظرات مختلف را گوش کنند و به یک وحدت گفتمانی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/163/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی شورای شهر مردم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری

دیگر خبرها

  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد