Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@13:24:18 GMT

ضرورت تبیین ظرفیت‌های فرهنگی آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۱۰۵۰

ضرورت تبیین ظرفیت‌های فرهنگی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه خوی،  حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری در جلسه شورای فرهنگ عمومی بر ضرورت بستر سازی برای حضور باشکوه و گسترده مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تاکید کرد.

وی انتخابات را عرصه‌ای برای نمایش اقتدار ملت ایران دانست و افزود: تمام ارکان نظام باید بستر را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خوی افزود: ملت ایران در انتخابات با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای تمام توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام را نقش برآب کرده و از آرمان‌های شهدا و امام راحل صیانت خواهند کرد.

شکوری با برشمردن برخی مشکلات فرهنگی در روستاها، بر ضرورت توجه بیشتر دستگاه‌های دولتی به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی برای زدودن فقر و ارتقای سطح عمومی خدمات در روستاها تاکید کرد.

وی بر تبیین ظرفیت‌های فرهنگی آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: تدوین دایره‌المعارف فرهنگی استان ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با تاکید بر ارتقای دانش رسانه‌ای برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی،گفت: حضور و مشارکت گسترده ملت ایران در این انتخابات، آبی بر آتش فتنه و توطئه دشمنان در فضای حقیقی و مجاری خواهد بود.

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری از معرفی خو ی به عنوان شهر خلاق در هنرهای تجسمی در کشور خبر داد و گفت امسال ظرفیت‌های این شهرستان در زمینه هنرهای تجسمی در قالب طرح و برنامه‌های متنوع معرفی می‌شود.

حسن عباسی فرماندار خوی نیز در این جلسه با اشاره به آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در 28 خرداد، اظهار داشت: برای اخذ رای مردم 304 شعبه اخذ رای در این شهرستان در نظر گرفته است و بیش از 2 هزار 128 نفر برای برگزاری انتخابات باشکوه در 28 خرداد همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی فرهنگ امام جمعه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب پیش از ظهر یکشنبه در نشست با فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به ظرفیت مهم دریاچه گیلارلو این شهرستان در راستای جذب گردشگر اظهار کرد: فرمانداری شهرستان باید با همکاری سایر نهادهای دولتی یک جشنواره بزرگ در راستای معرفی این ظرفیت بزرگ برنامه‌ریزی و تدوین کند.

وی با بیان اینکه جشنواره‌ها نقش مهمی در دیده شدن و جذب سرمایه‌گذار برای منطقه دارند، افزود: لازم است که در شهرستان گرمی نیز جشنواره‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه تعریف شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: همچنین لازم است که از اعتبارات شهرستانی برای آموزش صنایع‌دستی، تولید محتوا برای معرفی ظرفیت‌ها و کاوش محوطه «تپه دیگه‌ور» نیز اعتبار تخصیص پیدا کند تا بتوانیم اقدامات مهمی را در این شهرستان انجام دهیم.

محمدی ادیب خاطرنشان کرد: حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باید جز اولویت‌های اول در شهرستان گرمی باشد و اعتبارات ویژه برای این حوزه تخصیص داده شود.

کد خبر 6097075

دیگر خبرها

  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان