Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر کانادا قتل چهار نفر از اعضای یک خانواده مسلمان را حمله تروریستی اعلام کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از خبرگزاری فرانسه، جاستین ترودو طی سخنانی در مجلس عوام گفت: این کشتار تصادفی نبود بلکه یک حمله تروریستی با انگیزه نفرت در قلب یکی از جوامع ما بود.

"بیل بلر" وزیر وزیر امنیت عمومی و آمادگی اضطراری کانادا نیز این حمله را اقدامی وحشتناک اسلام هراسی توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلر افزود: آن‌ها معتقدند این خانواده به دلیل ایمانشان مورد هدف قرار گرفته اند و انگیزه حمله به دلیل نفرت از مسلمانان بوده است.

پلیس کانادا روز سه شنبه اعلام کرد که یک خانواده مسلمان ۴ نفره در حمله یک کامیون که از پیش طراحی شده بود کشته شدند.

«شاه محمود قریشی» در واکنش به قتل یک خانواده مسلمان با تابعیت کانادایی و اصلیت پاکستانی در شمال غرب شهری به نام لندن در ایالت انتاریو گفت: نخست وزیر کانادا باید بداند که این یک فاجعه بزرگی است که جامعه کانادا را در آزمون سختی قرار می‌دهد.

وی از دولت جاستین ترودو خواست تا جلوی اقدامات هدفمند از جمله اسلام هراسی در کانادا و خدشه دار شدن اعتماد جامعه مسلمانان این کشور را بگیرد.

«عمران‌خان» نخست وزیر پاکستان نیز امروز در حساب کاربری خود در توییتر قتل خانواده مسلمان در کانادا را محکوم و آن را بیانگر تشدید پدیده اسلام هراسی در کشور‌های غربی دانست.

وی خطاب به جامعه جهانی خواستار اقدام جدی و قاطعانه علیه اسلام هراسی شد.

برچسب ها: قتل ، کشتار ، خانواده مسلمان ، افدام تروریستی ، کانادا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قتل کشتار خانواده مسلمان کانادا خانواده مسلمان اسلام هراسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری- ژوزه مورایس به دین اسلام گروید

به گزارش «ورزش سه» مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد. 

او که گفته می شود به زودی با یک زن مسلمان ایرانی پیوند ازدواج خواهد بست، یکی از ده ها ستاره و چهره نامدار فوتبال است که دین اسلام را برای ادامه زندگی برگزیده است. 

پیش از مورایس، چهره های نامداری نظیر فرانک ریبری، کلارنس سیدورف، نیکولاس آنلکا، پل پوگبا و.... مسلمان شده بودند.

دیگر خبرها

  • اجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس چه بود؟
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد
  • مورایس مسلمان شد
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد+ فیلم
  • ژوزه مورایس مسلمان شد
  • فوری- ژوزه مورایس به دین اسلام گروید
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست