Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقاومت فلسطین بار دیگر نسبت به برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها در قدس اشغالی هشدار داد.

قدس آنلاین: اختلاف‌ها در صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی برای برگزاری «راهپیمایی پرچم» بالا گرفت.

بر این اساس، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اعلام کردند با وجود هشدارهای محافل امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به عواقب و پیامدهای برگزاری «راهپیمایی پرچم» بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و وزرای هم حزبی او بر برگزاری این راهپیمایی در روز پنج شنبه در همان مسیر تعیین شده قبلی (در قدس اشغالی) اصرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند کابینه اسرائیل تعویق «راهپیمایی پرچم» به روز سه شنبه آینده را تصویب و اعلام کرد مسیر این راهپیمایی با توافق بین فرماندهی پلیس و مسئولان برگزار کننده آن تعیین خواهد شد.

گفتنی است رؤسای شاباک‏، پلیس و ستاد ارتش اسرائیل اعلام کردند با برگزاری «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی مخالف هستند. مقامات ارتش و شاباک از ترس وقوع درگیری مجدد با مقاومت و تشدید درگیری‌های در اراضی اشغالی لغو راهپیمایی پرچم در قدس را خواستار شدند.

این راهپیمایی قرار بود پیش از جنگ ۱۲ روزه غزه برگزار شود، اما ساعتی قبل از برگزاری آن مقاومت فلسطین که از قبل به صهیونیست‌ها نسبت به برگزاری آن هشدار داده بود، قدس اشغالی و برخی مناطق اشغالی دیگر را هدف حمله راکتی قرار داد و مانع از برگزاری این راهپیمایی در اطراف مسجد الاقصی شد.

مقاومت فلسطین همچنین بار دیگر نسبت به برگزاری این راهپیمایی تحریک‌آمیز در قدس هشدار داده و اعلام کرد ممکن است برگزاری آن به از سرگیری جنگ و درگیری‌ها در غزه و تشدید تنش در سرتاسر اراضی اشغالی منجر شود.

از سوی دیگر، خبرگزاری شهاب به نقل از منابع محلی از درگیری جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در محله «السلوان» قدس اشغالی خبر داد. شبکه تلویزیونی الجزیره نیز در خبری به نقل از فرستاده اتحادیه اروپا در امور خاورمیانه اعلام کرد وضع منطقه حساس و آتش بس (بین فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی) همچنان شکننده است.

گفتنی است «یحیی السنوار» رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه، درباره تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی هشدار داد و تاکید کرد اگر صهیونیست‌ها بار دیگر به مسجدالاقصی بازگردند، مقاومت «زمین و زمان را بر سرشان خراب می‌کند».

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گروه های مقاومت فلسطینی راهپیمایی پرچم رژیم صهیونیستی راهپیمایی پرچم رژیم صهیونیستی قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان