Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: واکسن ایرانی فخرا در تراز واکسن‌های جهانی است و برتری‌هایی نیز نسبت به نمونه‌های خارجی خود دارد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، سردار «قاسم تقی‌زاده» در آیین آغاز فاز دوم کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی فخرا طی سخنانی، گفت: وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح در کنار فعالیت‌های نظامی کار‌های بسیار بزرگی را انجام داده است که موجب افتخار ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم بعد از شیوع کرونا در کنار ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و ارایه خدمات در بیمارستان‌های مختلف نیرو‌های مسلح به مردم در حوزه ساخت واکسن هم وارد شویم و امروز یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین واکسن‌ها در وزارت دفاع تولید شده است.
جانشین وزارت دفاع تصریح کرد: ما افتخار داریم که از تکنولوژی‌هایی که در موشک نقطه زن، شناور‌های پیشرفته و حوزه هوایی داشتیم و در بسیاری از سلاح‌ها تجهیزات به پیشرفت‌های بسیار خوبی به دست بیاوریم و توانستیم موشک‌های زمین به زمین را نقطه زن کنیم و در صنعت هوایی با ساخت جنگنده آموزشی و سلاح انفرادی به به برتری‌هایی نسبت به غرب دست یابند. همچنین بسیاری از تجهیزات را تولید کردیم که قابل گفتن و اعلام عمومی نیست که ان‌شاءلله در زمان خود برخی از آن‌ها اعلام خواهد شد.   تقی‌زاده اضافه کرد: در حوزه ساخت واکسن یکی از افتخارات بزرگ ما این است که درزمان شهید فخری زاده تیمی و کادری بسیار فهیم و دانشمند را تشکیل دادند و فاز تحقیقاتی واکسن ایرانی را آغاز کردند که الحمدالله با پشتیبانی‌های صورت گرفته توانسته ایم به موفقیت‌های خوبی و مراحل موفقیت‌آمیز در شرکت سپند برسیم و امیدواریم در زمان ریاست جدید این سازمان نیز موفقیت‌ها ادامه یابد و شاهد توسعه زیر ساختار و توسعه واکسن ایرانی فخرا باشیم.
وی اظهار داشت: آنچنان که ما در صنعت هوایی، موشک سازی، هواپیمایی و شناور تمام تجهیزات بومی است ان شالله یکی از افتخارات ایران ساخت واکسن ایرانی فخرا که در تراز واکسن‌های جهانی است را داشته ایم و می‌توانیم با افتخار بگویم که این واکسن برتری‌های نیز نسبت به نمونه‌های خارجی خود دارد و امیدواریم بتوانیم در فاز اول نیاز داخلی کشور را تامین و در مراحل بعد به بحث صادرات آن بپردازیم.   بیشتربخوانید: سفیر سوریه در ایران: پیروزی‌های امروز جبهه مقاومت فلسطین حاصل مجاهدت شهید سلیمانی است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: قاسم تقی زاده وزارت دفاع کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاسم تقی زاده وزارت دفاع کرونا واکسن ایرانی فخرا وزارت دفاع واکسن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم

محمد علی زلفی گل، وزیر علوم در مراسم آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی کشور گفت: شهدای علمی نشان دادند که دشمن از پیشرفت علم و فناوری در هراس است. در دوران شیوع بیماری کرونا دانشمندان پزشکی، مهندسی و انسانی کمک کرده تا سلامت جسمی و روحی مردم ایران حفظ شود. 

وی ادامه داد: دنیای مدعی حقوق بشر و آزادی واردات واکسن کرونا را تحریم کرده بودند. 

زلفی گل ادامه داد: افتخار وعده صادق و اقتدار ایران خروجی دانشگاه های کشور است.علم و فناوری جدید فرهنگ تازه ای را خرق خواهد کرد. 

وزیر علوم بیان کرد: استادان سرمایه های نمادین کشور هستند و استادان در هر نقطه ای سبب ارزش بیشتر پیدا کردن آن مناطق خواهد شد. مرجعیت علمی. شاکرد پروری از جمله الویت های وزارت علوم است. 

زلفی گل تاکید کرد: کشورگشایی مشروع از طریق علم و فناوری همچنین تولید دانش است. جامعه فرهیخته دانشگاهی را باید قدر بدانیم و سرمایه گذاری در حوزه علم و فناوری بهترین سرمایه گذاری کشور است.

وزیر علوم افزود: بر اساس ابلاغیه ها ۱۵ درصد بودجه دانشگاه ها به پژوهش و ۵ درصدنیز به امور فرهنگی اختصاص پیدا کند. 

وی گفت: علامه مطهری با خون خودش رسالت انبیا را تقویت کرد و به ما آموخت که شهدا و استادان بعد از حیات نیز اقدامات سان اثر بخش است.

در ادامه مراسم،  حجت الاسلام مصطفی رستمی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها گفت: در مراسم   جریان مداوم علمی در کشور بسیار درخشان بوده است. 

وی ادامه داد:  اگر بنا بر بروز اتفاقات مورد نظردر کشور هستیم باید به سمت علم و دانش همچنین تکریم استادان علمی حرکت کنیم. 

وی بیان کرد: اگر جریان علمی کشور در کنار دفاعی قرار نمی گرفت،  وعده صادق به خوبی انجام نمی گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • کشمکش وزارت‌های دارایی و دفاع آلمان بر سر افزایش بودجه نظامی