Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:01:55 GMT

میانگین دمای هوای خراسان رضوی افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۱۶۲۱

میانگین دمای هوای خراسان رضوی افزایش می‌یابد

زهرا عنایتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۴ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به دیروز ۲ درجه افزایش دارد.
وی ادامه داد: بیشینه دمای هوای مشهد در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۳۵ و ۳۶ درجه سلسیوس پیش بینی شده است.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۲۱ درجه سلسیوس بود که در شبهای آتی افزایش یک تا ۲ درجه ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عنایتی افزود: آسمان استان خراسان رضوی تا پایان هفته جاری صاف تا کمی ابری پیش بینی شده است و در عصرها وزش باد به نسبت شدید همراه با  خیزش گرد و خاک در مناطق بادخیز استان رخ خواهد داد.
وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۲ درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۹ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۵۸  کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا مشهد تغییرات اقلیمی سازمان هواشناسی كشور قوچان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا مشهد تغییرات اقلیمی تغییرات آب و هوا مشهد تغییرات اقلیمی سازمان هواشناسی كشور قوچان خراسان رضوی درجه سلسیوس دمای هوای پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است

مهدی اله‌پور گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۷۳ نشانگر هوای سالم است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۹۱ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای اغلب ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط سالم تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دمای اصفهان تا ۵ درجه کاهش می‌یابد
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • تداوم باد و باران در استان اصفهان/ تنش‌دمایی پیش‌بینی می شود
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است