Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@18:38:55 GMT

ارزش بیت کوین ۱۰ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۱۷۰۶

ارزش بیت کوین ۱۰ درصد کاهش یافت

ارزش بیت کوین با ۹.۷ درصد کاهش به ۳۲۳۱۸ دلار رسید. سرمایه بازار ۱۰ ارز مجازی برتر دنیا بین ۷.۳ و ۱۲.۹ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته پایین آمده است. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشا تودی، نگرانی‌های پولی آمریکا و ادامه سختگیری‌های چین در مورد ارزهای مجازی باعث شد قیمت بیت کوین در روز سه‌شنبه تا پایین‌ترین رقم طی یک هفته گذشته کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

 بزرگترین ارز مجازی دنیا در ساعت 7:05 به وقت گرینویچ با 9.7 درصد کاهش، 32318 دلار معامله شد. این رقم بیشترین کاهش روزانه ارزش بیت کوین را از بیست و هشتم ماه مه نشان می‌دهد. سایر ارزهای مجازی هم در روز سه شنبه کاهش قیمت داشتند. سرمایه بازار 10 ارز مجازی برتر دنیا بین 7.3 و 12.9 درصد طی 24 ساعت گذشته کاهش یافته است.

قیمت بیت کوین باز هم سقوط کردسقوط ارزش بیت کوین به دنبال تعلیق برخی حساب‌های ارز مجازی در رسانه اجتماعی چین

 تحلیلگران عقیده دارند افزایش سختگیری‌ها در مورد تجارت و استخراج بیت کوین در چین یکی از دلایل این سقوط قیمت بوده است. مقامات چین چندین حساب مرتبط با ارزهای مجازی را در پلتفرم ویبو که یک رسانه اجتماعی مانند توییتر است مسدود کرده‌اند.

 این احتمال هم وجود دارد که فدرال رزرو به آمریکا سیاست پولی خود را که مبتنی بر تقویت نقدینگی بود تغییر دهد. البته برخی عقیده دارند تغییر این سیاست تاثیری بر  ارزهای مجازی و طلا نمی‌گذارد.

 خبر بازپس گیری بخش بزرگی از باج پرداخت شده توسط شرکت خط لوله کلونیال به هکرها توسط وزارت دادگستری آمریکا بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران ارز مجازی بوده است چون این باج با بیت کوین پرداخت شده بود.

 انتهای پیام/13

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارزش بیت کوین ارزهای مجازی ارز مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازار ۴,۲۲۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ تومان (۰.۳۵ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق روز گذشته با قیمت ۴,۲۴۰ تومان معامله می‌شد.

به گزارش اقتصاد ۱۰۰، امروز قیمت ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است. قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۴۵ تومانی به ۴,۲۴۰ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۳۶ درصد) به ۴,۲۲۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۲۲۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۲۲۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۲.۸۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۸.۰۶ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۱۵۲,۸۰۰ دینار عراق.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۲۳,۶۶۹ دینار عراق.

دیگر خبرها

  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار