Web Analytics Made Easy - Statcounter

در انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای 3 کاندیدا انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از ساعت ۱۰ امروز ۱۹ خردادماه در سالن استاد ابوالقاسم فارسی محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیتۀ ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، فضل‌الله باقرزاده نایب‌رئیس کمیتۀ ملی المپیک و مسعود ملکی به‌عنوان سرپرست فعلی فدراسیون حضور داشتند.

برای شرکت در انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در نهایت تنها ۵ نفر به نام‌های مسعود امینی باغبان‌دارانی، مهرعلی باران‌چشمه، مجتبی جوهری، محمدکاظم کوهی و علی‌رضا زند تأیید صلاحیت شدند.

در این مجمع ۲ کاندیدا به‌نام‌های مسعود امینی و علی‌رضا زند حاضر نشدند و این‌گونه انصراف خود را از رقابت در انتخابات ریاست فدراسیون اعلام کردند. مسعود امینی با ارسال نامه‌ای خطاب به مجمع، انصراف خود را به‌نفع مهرعلی باران‌چشمه بیان داشت.

محمدکاظم کوهی در نطق پیش از برگزاری رأی‌گیری، روند انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی را مهندسی‌شده و نامعتبر دانست و به دیگر نامزد این مجمع یعنی مهرعلی باران‌چشمه، اتهاماتی نظیر ارعاب اعضای مجمع و ایجاد مهندسی در ساختار انتخابات را وارد کرد. این صحبت‌های او توسط عبدالحمید احمدی، معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با واکنشی شدیدالحن مواجه شد.

وی پس از ایراد اعتراضات خود و واگذار کردن مخاطبانش به عدالت الهی، به نفع مجتبی جوهری کناره‌گیری کرده و مجمع را پیش از برگزاری انتخابات ترک نمود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون ورزش های زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آیین نامه‌ای، انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حضور حسین مطیعی سرپرست فدراسیون و حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بر همین اساس پس از حضور اعضا و انجام رای گیری در نهایت نتایج ذیل به دست آمد: 

حسین رسولی(رئیس کمیسیون ورزشکاران)
۱-مهدی پیرجهان(نماینده حاضر در مجمع)
۲-حسین رسولی(نماینده حاضر در مجمع)
۳-سبحان احمدی(نماینده حاضر در مجمع)
۴-تکتم دستاربندان(نماینده حاضر در مجمع)
۵-مریم کاظمی(نماینده حاضر در مجمع)
۶-حمیده اسماعیل نژاد(نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • ۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی