Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:39:17 GMT

پرواز شبانه میلاد سرلک به منامه

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۱۹۰۳

هافبک پرسپولیس بعد از حضور در تمرین روز گذشته این تیم، بامداد امروز راهی منامه شد تا در اردوی تیم ملی حاضر شود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت کمال کامیابی نیا و خط خوردن این بازیکن از لیست تیم ملی، دراگان اسکوچیچ از میلاد سرلک برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورد.

 

هافبک دفاعی پرسپولیس که در این فصل توانسته نمایش موفقی از خود به جا بگذارد، بعد از حضور در تمرین روز گذشته سرخپوشان، بامداد امروز راهی منامه بحرین شد تا به جمع ملی‌پوشان اضافه شود و در صورت صلاحدید کادرفنی شرایط همراهی این تیم در دو دیدار آتی را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی ایران بعد از برتری ارزشمند در خانه بحرین که با سه گل همراه بود، خود را مهیای دو دیدار باقیمانده این گروه برابر کامبوج و عراق خواهد کرد و امیدوار است با دستیابی به امتیازات این دو دیدار، سهمیه صعود به مرحله بعدی را به دست بیاورد.

 

تیم ملی ایران پرسپولیس تهران میلاد سرلک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران پرسپولیس تهران میلاد سرلک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی

تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار می‌گیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمز‌ها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

علاوه‌بر بیرانوند، پرسپولیس دو غایب شاخص دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی سرخپوشان برای این تیم با پرسپولیس به اراک سفر نکرده‌اند.

در خط دفاعی، اما پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع کناری، دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. دانیال باتوجه به محرومیت از بازی بعدی حالا انگیزه زیادی دارد تا خود را در این بازی نشان دهد.

گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی مدافعان مرکزی پرسپولیس هستند و امیدوار به درخشش در این بازی خواهند بود تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

خط میانی مسعود ریگی را به‌عنوان هافبک دفاعی در خود دارد. جلوتر از او، سروش رفیعی به همراه محمد خدا بنده‌لو بازی می‌کند تا پرسپولیس دو هافبک بازی‌ساز در ترکیب داشته باشد.

همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این بازی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود.

عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها انتخاب اوسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید که مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران