Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به فعالیت های انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و برخی اظهار نظرها از سوی نامزدها، با تاکید بر اینکه از انتخابات مهمتر رعایت اخلاق است، گفت: آغاز اخلاق راستگویی و وفای به عهد است و اینکه حقیقت و واقعیت ها را تحریف نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر روحانی با بیان اینکه توجه و نگاه به مردم و جدی گرفتن آنها در امور کشور بسیار مهم است، گفت: نمی توانیم با مردم شوخی کنیم و در همه جای سیر انتخابات باید مردم سالاری حاکم باشد و نقش مردم واقعی و پررنگ دیده شود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید با تشریح واقعیت ها مردم را به انتخابات دعوت کنیم و مردم باید ببینندکه نظام هم برای آنها ارزش واقعی قائل است، تصریح کرد: در این انتخابات جفاها و ظلم های بدی شده است که یک نمونه از آن را مقام معظم رهبری درمورد احراز صلاحیت نامزدها بیان فرمودند و بدترین جفا در این انتخابات جفا به خود نظام بوده است.

دکتر روحانی با انتقاد از سیاه نمایی ها در تبلیغات انتخاباتی برخی نامزدها، اظهار داشت: اگر بناست همه این ۴۲ سال گذشته نقض قانون، فساد و اجرا نکردن مصالح مردم باشد، پس چرا انقلاب کرده بودیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه در برخی اظهار نظرها به نظام، مردم و کارگزاران نظام ظلم  می شود، گفت: این که می گوئیم در این ۸ سال کاری نشده، ظلم به مردم است  و به مردم توهین می کنیم چون کشاورزی، صنعت، بسیاری از زیرساخت ها و فضای مجازی که اقدامات بسیار خوبی در آنها انجام شده در واقع در دست خود مردم است.

دکتر روحانی با بیان اینکه صدها هزار نفر در سراسر کشور مدیر، کارشناس، کارمند در کنار دولت فعالیت می کنند، تاکید کرد: وقتی به دولت توهین می کنیم به میلیونها نفر توهین کرده ایم، آمارهای ارائه شده در اظهار نظرها باید درست باشد و به مردم دروغ نگوئیم.

رئیس جمهور اظهار داشت: البته در این انتخابات مشخص شد که فقط دولت است که ایراد دارد و بخش های دیگر از جمله قوه قضائیه، قوه مقننه، مجمع تشخیص مصلحت به حمدالله خوب و سالم هستند و مشکل فقط دولت است که در این انتخابات آن هم حل خواهد شد.

دکتر روحانی با بیان اینکه این روزها درانتخابات دوباره خانم ها خوب شده و مورد توجه قرار گرفته اند و اقوام و اقلیت ها هم خوب شده اند، گفت: با شعور مردم بازی نکنیم، ملت ایران ملت بزرگی است و می داند که چه گذشته است.

 این خبر تکمیل می شود ...

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی دکتر روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم

طالبان در بیانیه‌ای به مناسبت 8 ثور/اردیبهشت، سالروز پیروزی مجاهدین بر حکومت کمونیستی در افغانستان نوشت «سی و دومین سال پیش در چنین روزی، پس از 14 سال مبارزه پدیده شوم کمونیسم و در کنار آن شوروی در کشور ما شکست خورد و ملت مجاهد افغان توانست آخرین اداره کمونیستی را سرنگون و کشور را به گونه کامل آزاد سازد».

این بیانیه افزود: «هشتم ثور 1371 هـ ش روز کامیابی و آزادی مردم افغانستان است که قربانی‌های ملت مجاهد نتیجه داد و مردم و کشور ما از شر هیولای کمونیسم نجات یافتند». 

طالبان همچنین در این بیانیه کودتای کمونیستی 7 ثور در سال 1357 را نیز روز سیاه افغانستان نامید و تأکید کرد: «کشور ما پس از 20 سال جهاد از یک اشغال دیگر نیز آزاد شد و نظام اسلامی برقرار گردید، بنابراین طالبان با تمام توان تلاش می‌کند تا ثمره قربانی‌ها و مبارزات چندین ساله ملت ما یکبار دیگر ضایع نگردد و نظام اسلامی را که آرمان شهدا است، به گونه کامل نافذ می‌کند».

کودتای هفتم اردیبهشت توسط حزب دموکراتیک خلق افغانستان منجر به روی کار آمدن حکومت کمونیستی در این کشور شد. حکومت کمونیستی که برای تحمیل عقاید الحادی و مارکسیستی بر مردم افغانستان تلاش می‌کرد، اما با واکنش جدی مردم روبه‌رو شد و رفته‌رفته قیام‌های مردمی در این کشور شکل گرفت.

وقتی نظام «داوود خان» براثر کودتای کمونیستی سقوط کرد و چپی‌ها به قدرت رسیدند، با شکل‌گیری آهسته‌آهسته مقاومت در برابر آن‌ها، سربازان روس برای حمایت از نظام دست‌نشانده‌شان وارد افغانستان شدند.

در نهایت مردم متدین افغانستان پس از 14 سال جنگ و مقاومت، حکومت کمونیستی و ابرقدرت تا دندان مسلح را شکست دادند و هشتم ثور سال 1371 نیروهای مجاهدین آخرین سنگر حکومت کمونیستی در کابل را تصرف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم