Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از تشکیل کمیته‌های علمی و داوری انتخاب نفرات برتر پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در سطح دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد و تعیین برگزیدگان نهایی خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی فقیه با اعلام این خبر گفت: با پایان مهلت فراخوان این جشنواره و دریافت نتایج مرحله استانی، کمیته‌های علمی با حضور اعضای کمیته داوری و مسئولان هر دستگاه آموزشی و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار و پس از بررسی سوابق و رزومه تحصیلی واجدان شرایط و بر اساس شاخص‌های اختصاصی هر دستگاه، نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفی به دبیرخانه جشنواره اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار افزود: این جشنواره در نیمه اول تیرماه سال جاری برگزار می‌شود و از مقام آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان معزز شاهد و ایثارگر در سطح ملی تقدیر و تجلیل می‌شود.
فقیه در ادامه گفت: پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار همانند چهار جشنواره قبلی با تعامل، مشارکت و همکاری دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد شامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش‌وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با هدف ارزیابی سالیانه دستاوردها و نتایج طرح شاهد و افزایش تحرک و نشاط تحصیلی در میان جامعه هدف طرح شاهد با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور در سطح ملی برگزار می‌شود و نسبت به معرفی مقام‌های برتر تحصیلی عزیزان شاهد و ایثارگر اقدام خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره افزود: واجدان شرایط شرکت در جشنواره دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر شامل همسر و فرزند شهید، آزادگان، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان هستند که از طریق ستادهای شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی و آموزش و پرورش محل تحصیل خود اقدام کرده‌ و بر اساس شاخص‌های اختصاصی هر دستگاه آموزشی، کمیته‌های علمی و داوری نفرات برتر را انتخاب و به دبیرخانه جشنواره مستقر در بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی کرده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهارمین جشنواره جایزه ملی ایثار تحصیلی جایزه ملی ایثار پنجمین جشنواره آموزشی شاهد و ایثارگر طرح شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید

سی و یکمین جشنواره بین‌الملل و معتبر هات داکس در عرصه مستند با معرفی برندگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، جشنواره مستند هات‌داکس که از تاریخ ۲۵ آوریل تا ۵ می (۶ تا ۱۶ اردیبهشت) در تورنتو کانادا برگزار شد و در نهایت مستند «کِشت انقلاب» محصول مشترک هند و نروژ به کارگردانی «نیشتا جین» موفق به کسب جایزه بهترین مستند از نگاه مخاطبان در بخش آثار بین‌الملل شد.

این مستند که درباره جنبش اعتراضی کشاورزان در هند است جایزه نقدی ۱۰ هزار دلاری بخش مستندهای بلند بین‌المللی را به خانه برد.

به گزارش اسکرین، جایزه بهترین فیلم مستند بلند کانادایی از نگاه مخاطبان با جایزه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار کانادا هم به «پابلو آلوارز مسا» برای مستند «تالاب سرباز» تعلق گرفت که به مبارزات سیمون بولیوار برای آزادسازی کلمبیا پرداخته است.

همچنین جایزه «لیندال تریسی» برای تجلیل از مستندسازان نوظهور کانادایی به میثم معتضدی سینماگر ایرانی تبار اعطا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود