Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:57:16 GMT

معرفی اعلام حریق جی اس تی GST

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۲۰۶۸

معرفی اعلام حریق جی اس تی GST

در اینجا ما قصد داریم شما رو با برند اعلام حریق GST و دیوایس‌های اون آشنا کنیم.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام پنتا، کمپانی Gulf security Technology در سال 1993  تأسیس و محصولات اعلام حریق خود را در دوبخش اعلام حریق متعارف و آدرس پذیر با نام تجاری GST روانه بازار می کند.

شرکت اعلام حریق GST  به واسطه داشتن واحد R&D یا همون واحد تحقیق و توسعه قوی و پیشرفته، تبدیل به یک برند مورد اعتماد در سطح جهان شده و تمام تولیدات این کمپانی معتبر، دارای گواهینامه LPCB و  BS  از اروپا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنترل پنل اعلام حریق GST

اولین تجهیزی که قصد داریم برای شما توضیح بدیم، کنترل پنلهای اعلام حریق GST هستند، این مرکز کنترل‌ها در مدلهای 2، 4، 8 و 16 زون طراحی و تولید شده‌اند. پنلهای GST دارای کیس فلزی هستند و چون بر گرفته از جدیدترین فناوری طراحی و تولید هستند به همین منظور همیشه مورد استقبال کابران بوده و هستند.

بعضی از مشخصات و قابلیت‌های پانل‌های GST  این هست که اونها دارای استاندارد LPCB هستند. در هر زون میشه 25 تا دتکتور نصب کرد. دارای نمایشگر مجزا برای Fire و Fault هستن.

شرکت GST به دلیل داشتن گواهینامه‌ها و استانداردها و همچنین داشتن تأییدیه از سازمان آتش نشانی ایران تونسته در ساختمانهایی مثل: هتلها، فرودگاهها، بیمارستان‌ها، ساختمانهای مسکونی کوچک و بزرگ و مراکز صنعتی مثل پالایشگاهها و نیروگاهها نصب بشه.

از دیگر ویژگیهای این پنلها، وزن سبک و ابعاد مناسب اونهاس GST پنلهای خودشو در ابعاد 10/2 × 32 × 38 سانتیمتر تولید و به بازار عرضه کرده.

دتکتور دودی اعلام حریق GST

دیوایس بعدی دتکتورهای دود هستش که با مدل  C- 9102 نامگذاری شدن و همونطور که از نام اونها پیداس کارشون کشف حریق از راه شناسایی دود هستش، اصول کار دتکتورهای دودی GST هم مثل دتکتورهای دودیِ سایر برندها از از یک منبعِ تولید کننده نور و یک فتو دیودِ حساس به نور تشکیل شده یعنی وقتی دودی وارد محفظهِ سنسور میشه یه سایه‌ای در دتکتور ایجاد می کند که همین امر باعث ارسال فرمان به کنترل پنلِ اعلام حریق میشه.

دتکتورهای دودی GST دارای استاندارد LPCB و همچنین مورد تأیید آتش نشانی هستن، در دمای 10- تا 50+ درجه سانتیگراد کار می کنن، دارای خروجی ریموت LED هستن. دارای دو LED هستن که با دید 360 درجه به کاربران و اپراتورها اجازه میده که وضعیف دتکتور رو مشاهده کنند.

ابعاد اونها 5/6 × 10 سانتیمتر هستش و در رطوبت 95 درصد قابلِ کار هستن.

دتکتور حرارتی اعلام حریق GST

دتکتورهای حرارتی GST با مدل C- 9103 تولید و شناخته میشن، دتکتورهای حرارتی، اصولن در دو نوع حرارتی ثابت و متغیر تولید میشن یکی از ویژگیهایِ دتکتورهایِ حرارتیِ GST این هستش که اونها مولتی هستن یعنی هر دو سنسورِ ثابت و متغیر در دتکتورهایِ حرارتیِ GST وجود داره.

سنسورهای متغیر به سرعتِ تغییراتِ دمایِ محیط، و سنسورهای ثابت به تغییرات دمای محیط از یک درجه مشخص حساس هستن.

دتکتورهای حرارتی GST دارای استاندارد LPCB و مورد تأیید سازمان آتش نشانی هستن و در دمای 10- تا 50+ درجه سانتیگراد و رطوبت 95 درصد قابلیتِ کار دارن. و به دلیل سایز مناسب اونها که 5/8 × 10 سانتیمتر هستش در هر جایی میتونن نصب بشن.

دتکتور مولتی اعلام حریق GST

این دتکتورها با مدل C-9101 طراحی و تولید میشن و همونطور که از نامِشون پیداس مولتی هستن یعنی دارای دو سنسور هستن، یکی سنسور دودی و دیگری سنسورِ حرارتی.

GST  این مینیاتورِ خودشو با استاندارد LPCB و تأییدیه آتش نشانی تولید میکنه و به خاطر داشتن همین استانداردها میتونن در دمای 10- تا 50+ درجه سانتیگراد و با شرایط رطوبتی 95 درصد به خوبی کار کنن.

دتکتورهای ترکیبی یا همون مولتی GST خروجی ریموت LED و دو تا LED دارن برای بررسی وضعیت دتکتور، و ابعاد اونها 5/8 × 10 سانتیمتر هستش.

شاسی اعلام حریق GST

شاسی‌های GST  با مدل C- 9204E شناسایی میشن و یکی از ویژگیهای اونها Ressettable  یا برگشت پذیر بودن اونهاس. وظیفه شاسی‌ها در محیط اصولن اعلام حریق دستی هست، یعنی به این شکل که اگر حریقی در محیط رخ بده، حاضرینِ در محل، یا اپراتورها میتونن به محضِ دیدن حریق، با فشردنِ قسمتِ سفیدِ روی شاسی به سمت داخل، به صورت دستی حریق رو به اطلاع دیگران برسونن یکی از ویژگیهای شاسی‌های GST  داشتن LED هستش که به اپراتور کمک میکنه تا متوجه بشه کدوم شاسی، حریق رو اعلام کرده و به همین دلیل اونها به رنگ قرمز تولید میشن تا بهتر دیده بشن.

شاسی‌ها یا کال پوینت‌های GST دارای استاندارد LPCB و مورد تأیید سازمان آتش نشانی هستن و در دمای 10- تا 50+ درجه سانتیگراد و در رطوبت 95 درصد به خوبی کار میکنن.

ابعاد شاسی هایِ جی اس تی  8/7 × 8/7 سانتیمتر هستش و به خاطر ظاهر زیبایی که دارن میتونن در هر محیطی نصب بشن.

خرید محصولات اعلام حریق GST از فروشگاه پنتا

GST   فلیم دتکتور و بیم دتکتور هم تولید میکنه که میتونید در سایت ما به آدرس https: //Panta. ir  بیشر با آنها آشنا بشید.

امیدواریم که این اطلاعات برای شما مفید بوده باشه. شما می‌تونید محصولات GST رو با قیمت مناسب، گارانتی معتبر و در سریعترین زمان از پنتا دریافت کنید و در پایان اینو بدونید که پنتا همواره با شماست.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حریق GST دارای استاندارد LPCB درجه سانتیگراد استاندارد LPCB اعلام حریق GST آتش نشانی دمای 10 GST دارای شاسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد

عصر امروز یک دستگاه خودرو پژوه در کنار پمپ بنزین بلوار شهید بهشتی جیرفت طعمه حریق شد.

آتش با کمک نیرو‌های آتش نشانی خاموش شد وخوشبختانه دراین حادثه به کسی آسیب نرسید.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • مانیتور گیمینگ جدید Skyworth چه مشخصاتی دارد؟
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • دولت ایران کم‌ خرج‌ ترین دولتِ در حال‌ توسعه معرفی شد + جدول
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره