Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@03:06:39 GMT

بیرجند دومین مرکز استان گرم کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۲۲۵۶

بیرجند دومین مرکز استان گرم کشور

در شبانه روز گذشته بیرجند بعد از اهواز به عنوان دومین مرکز گرم کشور ثبت شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی،  رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی استان گفت: روز گذشته در اغلب نقاط استان به طور نسبی کاهش دما رخ داد و ایستگاه دهلسم با ثبت بیشینه ۴۸ درجه سلسیوس به همراه فهرج و شهداد کرمان گرمترین نقاط کشور بود و بیرجند بعد از اهواز گرمترین مرکز استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخعی افزود: مطابق با داده‌های هواشناسی تا اواسط هفته آینده تغییرات دما محسوس نخواهد بود و گرمای هوا تداوم خواهد داشت.   وی گفت: تا اواسط هفته آینده در برخی نقاط به ویژه نقاط شرقی استان افزایش سرعت وزش باد و وقوع پدیده گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان گفت: در شبانه روز گذشته دهلسم با بیشینه دمای ۴۸ درجه گرم‌ترین ایستگاه و سربیشه با حداقل دمای ۱۴ درجه سلسیوس خنک‌ترین ایستگاه استان بوده است.



تغییرات دما در بیرجند در این مدت بین ۲۰ و ۴۱ درجه ثبت شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، یزدان‌پناه رئیس شبکه بهداشت و درمان و شهرستان دنا گفت: ایستگاه سلامت شهر سی‌سخت جهت خدمات‌دهی به مردم شهر سی‌سخت و گردشگران در راستای هفته ملی سلامت شامل غرفه بهداشت و محیط و بلایا، غرفه بهداشت خانواده و مامایی، غرفه آموزش و تغذیه، غرفه بهداشت روان و غرفه بیماریهای غیرواگیر برپا شد.

هدف از برپایی این ایستگاه، خدمات‌رسانی رایگان به مردم و آموزش و اطلاع رسانی هفته سلامت و آگاهی بخشی عمومی، آموزش‌های لازم در زمینه‌های بهداشت روان، آموزش در زمینه بهداشت محیط وبلایا و پیشگیری از سوانح، غربالگری دیابت و فشار خون و افزایش مشارکت مردم در ارتقاء سلامت عمومی می‌باشد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228101 برچسب‌ها مدافعان سلامت

دیگر خبرها

  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • پیرترین پدر و مادر‌ها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید