Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@10:57:25 GMT

توزیع ۲۶۰بسته غذایی بین نیازمندان شهر ارطه

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۲۲۷۱

توزیع ۲۶۰بسته غذایی بین نیازمندان شهر ارطه

چمانی گفت: همزمان با ایام منتسب به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهادت امام جعفر صادق(ع) به همت اعضای کانون معراج و خادمیاران رضوی شهر ارطه تعداد۱۴۰پرس غذای گرم به همراه ۱۲۰بسته میوه بین نیازمندان توزیع شد.

«زین اله چمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم شریف همچنان برنامه های کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده شهر ارطه استان مازندران به صورت محدود و بعضا مجازی یا در فضای روباز برگزار می شود، اظهار کرد: امسال روز های 14و 15و16خرداد به یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، شهدای قیام خونین 15خردادو شهادت رئیس مکتب جعفری امام جعفر صادق(ع) مراسم سوگواری با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مسجد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده شهر ارطه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: این مراسم به جهت تقویت و تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح با عنوان «نهضت روشنگری» با سخنرانی  رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائم شهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مراسم دسته روی و سینه زنی در سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) به همت بچه های مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده برگزار می شد، ادامه داد: امسال به جهت پیشگیری از اوج گیری کرونا، این مراسم به صورت نمادین در قالب کاروان خودرویی و موتوری انجام شده است.

 

چمانی با بیان اینکه اطعام دهی و پخت و توزیع غذای نذری نیز از دیگر آداب مردم این شهر در ایام عزای ائمه اطهار(ع) می باشد، یادآورشد: همزمان با ایام منتسب به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهادت امام جعفر صادق(ع) به همت اعضای کانون  معراج و خادمیاران رضوی شهر ارطه تعداد140پرس غذای گرم به ارزش 3میلیون و 500هزار تومان به همراه 120بسته میوه به ارزش یک میلیون و 500هزار تومان بین نیازمندان، بیماران و افراد دارای کهولت سن توزیع شد.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: کاروان خودرویی عزاداری خادمیاران رضوی بچه های مسجد حضور حداکثری درانتخابات شهادت امام جعفر صادق ع مراسم ارتحال امام ره توزیع غذای گرم انتخابات شهر ارطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود