Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر محمد رشیدی شامگاه سه شنبه در اجتماع حامیان حجت الاسلام رئیسی که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در کاشان برگزار شد، اظهار داشت: دنیا در نیم قرن گذشته به دو قطب غرب و شرق تبدیل شده بود که با گفتمان برخاسته از قرآن و عترت که توسط امام خمینی (ره) به دنیا عرضه شد ابهت قدرت‌های شرق و غرب درهم شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه اتصال مردم به قرآن و اتصال به خدا بود، ابراز داشت: پیروزی انقلاب باعث به نظر افتادن منافع قدرت‌های شرق و غرب شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم موفقیت استکبار جهانی در متوقف کردن قطار پرشتاب انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنها سعی کردند با روش‌های مختلف از جمله جنگ و تحریم انقلاب را از ریل خود خارج کنند که در هیچکدام از این موارد موفق نشدند.

وی با بیان اینکه نفوذ تنها راه باقیمانده برای دشمنان ایران اسلامی برای ضربه زدن به کشور بود، خاطرنشان کرد: نفوذ یک خطر جدی برای انقلاب و کشور است و باید مورد توجه جدی مردم و مسئولین قرار گیرد.

رشیدی با بیان اینکه دشمنان به نفوذ در داخل کشور و انفصال مردم از انقلاب امیدوارند، بیان داشت: مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و انتخاب یک فرد اصلح انقلابی می‌تواند پایه‌های نفوذ در کشور را سست کند.

وی با بیان اینکه انتخاب یک فرد فسادستیز برای ریاست جمهوری توسعه و پیشرفت کشور را در پی دارد، ادامه داد: عملکرد خراب دولت در طول سال‌های گذشته باعث شده است که معیشت و اقتصاد خانوارهای ایرانی دچار مشکل شود ولی با این وجود مردم ایران ثابت کرده اند که انقلابی هستند و در تمام صحنه‌های انقلاب حضور فعالی دارند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد به برخی از داوطلبان ریاست جمهوری که در مناظرات اخلاق را زیر پا گذاشتند، تاکید کرد: مردم کشور ما در شرایط کنونی رئیس جمهوری می‌خواهند که مدیر و پاک دست و دلسوز و مبارز با فساد باشد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید شب و روز خود را وقف خدمت به مردم کند، افزود: اینکه بعضی‌ها بخواهند از داخل اتاق‌های خود اوضاع کشور را مدیریت کنند دردی از مردم دوا نمی‌کند.

رشیدی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید معتقد به عدالت اجتماعی و به دنبال کاهش فاصله طبقاتی باشد، گفت: اعتماد و باور به تولید ملی و اقتصاد مقاومتی باید جز خصیصه‌های اصلی رئیس جمهور آینده باشد چراکه ارتباط با دنیا خوب است ولی باید از توانمندی‌های جوانان و متخصصین کشور نیز در جهت پیشرفت و توسعه استفاده کرد.

کد خبر 5230574

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 محمد رشیدی انتخابات ریاست جمهوری انتخاب اصلح انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان اردبیل مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی خطبه های نماز جمعه قیام 15 خرداد ایلام عکس استانها مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند

به گزارش خبرآنلاین روزنامه جوان نوشت:،در نظام تربیتی شایسته تراز انقلاب اسلامی، فرزندان این سرزمین باید به گونه‌ای تربیت شوند که وقتی نوجوانان ما به سن انتخاب می‌رسند، بین سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غیراسلامی، سبک زندگی اسلامی را با اختیار و انتخاب خود برگزینند. اگر چنین نشد، فرزند ما یا به اجبار و از ترس خانواده مجبور به انتخاب پوشش اسلامی خواهد شد یا به اجبار قانون و پلیس و دستگاه قهریه مجبور به رعایت خواهد گردید که این دو اعتبار چندانی ندارد، چراکه در اولین فرصت که از جبر خانوادگی رهایی یابد، از حجاب اسلامی فاصله خواهد گرفت یا آنجا که پلیس و اجبار نباشد، قانون را زیرپا خواهد گذاشت و کشف حجاب خواهدکرد.

روزنامه جوان در ادامه نوشت:طبیعی است وقتی آموزش و پرورش و دیگر نهادها و مراجع فرهنگی از انجام وظیفه تربیتی خود آن گونه که باید سربلند بیرون نیایند، به اجبار این دستگاه انتظامی و طرح نور است که برای ایجاد نظم اجتماعی باید در جامعه محوریت یابند.
در پایان باید یادآوری کرد در حالی که دهه پنجم انقلاب اسلامی به نیمه رسیده است، همچنان مسئله تربیت فرزندانمان مبتنی بر سبک زندگی زندگی اسلامی - ایرانی اولویت اول کشور است و انتظار آن است پس از حوادث تلخ پیش آمده در سال‌های اخیر و تهاجم همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی برای تغییر ذائقه جوانان این سرزمین، نهادها و دستگاه‌های تربیتی و فرهنگ‌ساز با همه توان برای تربیت آینده‌سازان این کشور به پا خیزند و با جبران غفلت‌ها و کنار گذاشتن تغافل‌ها، جوانانی از نسل دهه نودی‌های این سرزمین تربیت کنند که فرزندان ظهور گردند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902908

دیگر خبرها

  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند