Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ادعا‌های برخی نامزد‌ها در دومین برنامه مناظره تلویزیونی ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت بهداشت اعلام کرد: طرح تحول سلامت، توجه ویژه دولت به مهمترین موضوع مغفول در سال‌های قبل از آن بود و البته دستاورد‌های آن متعلق به همه ملت است و همان زیرساخت‌های ایجاد شده خود را بسان سنگ بنا در توان مثال زدنی کشور در مقابله با کرونا و ارتقای صنعت واکسن در سخت‌ترین روز‌ها و ماه‌های تحریم نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پویش ره سلامت با شعار تداوم توسعه همگام با مهار کرونا در حالی رکورد بی‌نظیر توسعه زیرساختی در نظام سلامت را در ۱۴ ماه گذشته رقم زد که کشور دشوارترین روز‌های بودجه‌ای را تجربه می‌کرد.

بیشتر بخوانید: واکسن تنها سلاح مقابله با اپیدمی / ۵ دلیل قانع کننده برای تزریق واکسن کرونا

۱۴ ماه مجاهدت، تلاش و ایثار در مسیر مقابله با کرونا، نوسازی و بازسازی بیمارستان‌ها، راه اندازی ۱۴۰ دستگاه سیتی اسکن پیشرفته، رشد ۵۰ درصدی تخت بستری ویژه (ICU)، رشد ۱۰۰ درصدی ظرفیت تولید اکسیژن در بیمارستان‌ها و بهره برداری از ۱۴۰۰ پروژه سلامت و بیش از ۱۴۰۰۰ تخت بستری بعنوان یک رکورد برای همیشه نظام سلامت ایران در همین بازه زمانی کوتاه را دیدگان منصف خواهند دید و به قضاوت خواهند نشست.

پیرامون ادعا‌هایی در مورد واردات واکسن و مشارکت بخش خصوصی هم درحالیکه بیش از ۳۸ مجوز برای شرکت‌های بخش خصوصی صادر شده است و البته تاکنون به ثمر ننشسته، واقعیت‌های بازار جهانی واکسن نیز مشخص است چنانکه برای آن ۳ماهی که نامزد محترم وعده دادند، هم ریل گذاری شده است، می‌دانند لذا روغن ریخته را نذر امامزاده می‌کنند.

از ۱۸ میلیون دز واکسن در مردادماه گذشته صحبت می‌کنند در حالیکه کشور سازنده مورد ادعا خود تا آبان ماه حتی ۱میلیون دز واکسن نداشته است، می‌گویند در حالیکه نزدیکترین افراد و افکار به ایشان تا دیروز خرید واکسن را همگامی با توطئه جهانی علیه جمعیت مردمان اعلام می‌کردند، می‌دانند، اما جور دیگر وانمود می‌کنند.

وزارت بهداشت، اما حق خود در پاسخگویی به اظهارات اهانت گونه به مدافعان سلامت و پایمال کردن خون تک تک شهدای عزیز سلامت را برای خود محفوظ می‌داند و قطعا از کمیسیون انتخابات و نهاد‌های نظارتی و رسانه ملی موضوع ارائه وقت لازم برای پاسخگویی به موارد ناصواب و نشر اکاذیب در اظهارات برخی کاندیدا‌ها و دفاع از حرمت خون شهدای عزیز مدافع سلامت و پاسخ به این قدرناشناسی از زحمات، مجاهدت و ایثار ۱۴ ماهه مدافعان سلامت در سراسر کشور را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت بهداشت نامزدهای ریاست جمهوری مناظرات انتخاباتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت بهداشت نامزدهای ریاست جمهوری مناظرات انتخاباتی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد