Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیاض بیگدلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۳۳ باب مجتمع خدماتی رفاهی در سطح استان قزوین فعال و در حال بهره برداری و ارایه خدمات به مسافران و رانندگان است که با افتتاح مجتمع‌های جدید این تعداد تا پایان سال جاری به ۴۲ باب افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: این مجتمع‌های در حال ساخت با مجموع ۲۴۹ هزار متر مربع مساحت و با پیشرفت فیزیکی ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی و در حاشیه راه‌های ارتباطی استان احداث و آماده سازی جهت بهره‌برداری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته بیگدلی، در مجتمع‌های یاد شده تمامی امکانات مورد نیاز مسافران و رانندگان شامل نمازخانه، سرویس بهداشتی، جایگاه سوخت، رستوران، تعمیرگاه خدمات خودرویی و فروشگاه جهت ارایه خدمات به مسافران و رانندگان پیش‌بینی شده است.

این مسوول حوزه راهداری خاطرنشان کرد: هر ۹ مجتمع جدید مجهز به طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین) هستند که برای صرفه‌جویی اقتصادی با اهداف زیست‌محیطی اجرا می‌شود.

بیگدلی یادآور شد: مجتمع‌های خدمات رفاهی با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و پس از اخذ موافقت اصولی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای احداث شده‌اند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در حال حاضر ۱۸ فقره موافقت اصولی برای ساخت مجتمع‌های خدمات رفاهی در استان صادر شده و تعداد دیگری نیز در حال ساخت هستد که آنها نیز پس از پایان ساخت در سال‌های آینده بهره‌برداری می‌شوند.

برچسب‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین ایرنا استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین ایرنا استان قزوین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین ایرنا استان قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری

یاسر شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به دلیل گودبرداری غیراصولی، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحدهای خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان حادثه، ساختمان مذکور را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل شهرداری منطقه ۲، مأموران شرکت آب، برق، گاز و نیروی انتظامی دادند.

کد خبر 6087101

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری