Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون مستقلین مجلس یازدهم با استناد به بیانات رهبری در خصوص نسبت‌های خلاف واقع به نامزدهای عدم احراز صلاحیت شده و مطالبه ایشان مبنی بر "جبران جفا" گفت: چرا مجلس برای مطالبه رهبری جلسه غیرعلنی تشکیل نداد؟ مجلس باید بحث کند که به چه کسانی شده و کدام دستگاه‌ها آن را باید جبران کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقری بنابی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به بیانات اخیر رهبری مبنی بر "نسبت‌های خلاف واقع به نامزدهای رد صلاحیت شده" اظهار کرد: دستگاه یا نهادی که ملزم به جبران جفای روا شده بر نامزدهای عدم احراز صلاحیت شده است، باید مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین باید مشخص شود که به چه کسانی جفا شده است؟ چرا به مطالبه مقام معظم رهبری پاسخ نمی‌دهید؟

رئیس فراکسیون مستقلین مجلس یازدهم با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس در مورد بررسی صلاحیت‌ کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: چرا برای مطالبه جبران جفای بر نامزدهای عدم احراز شده جلسه غیرعلنی تشکیل ندادید؟ مجلس باید بحث می‌کرد که کدام دستگاه‌ها باید جبران کنند. علی رغم اینکه دستگاه‌های مسئول به ندای مقام معظم رهبری پاسخ ندادند اما مردم حتما به ندای رهبری لبیک خواهند گفت و با مشارکت بالا ثابت خواهند کرد که پشتیبان ولایت فقیه هستند.

نماینده مردم بناب در مجلس در پایان تذکر خود به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه‌اش پرداخت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) در سخنانی تلویزیونی، با بیان اینکه به بعضی از افرادی که صلاحیتشان احراز نشد، جفا شد و به آنها یا خانواده‌هایشان نسبتهای خلاف واقع داده شد تاکید کردند: خواهش و مطالبه من از دستگاه های مسئول این است که مواردی را که گزارش خلاف واقع راجع به فرزند یا خانواده کسی داده شده، جبران کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری انتخابات ۱۴۰۰ نامزدهای عدم احراز خلاف واقع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی به نام «شریان» نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و صادق کمایی از حوزه انتخابیه آبادان و امیرحسین نظری از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جریان شریان در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6084419

دیگر خبرها

  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند