Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه‌های آماده‌سازی دوچرخه‌سواری از برگزاری اردوی اروپایی گرفته تا تهیه تجهیزات به روز در حد حرف باقی ماند و به نظر می‌رسد دوچرخه‌سواری هیچ برنامه خاصی برای حضور المپیک نداشته است. به گزارش ایسنا دوچرخه سواری ایران در بازی های المپیک یک سهمیه دارد با وجود اینکه از سالها قبل مشخص بود دو چرخه سواری در المپیک حضور خواهد داشت اما هیچ برنامه ریزی برای این رویداد انجام نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعویق یک ساله بازی‌ها هم تاثیر خاصی بر روی برنامه های دوچرخه سواری نداشت و رکابزنان ایران بدون حضور در مسابقه تنها منتظر آمدن المپیک بودند تا در نهایت یکی از آنها راهی بازیها شود.

با وجود اینکه گفته می‌شد، برنامه‌ریزی‌هایی شده که رکابزنان ایران در مسابقات اروپایی شرکت کنند اما این مسئله هم عملیاتی  نشد تا در نهایت رکابزنان از حضور در مسابقات کشورهای دهان پرکن مثل ایتالیا و سوئیس به مسابقات ترکیه برسند که البته ماه بعد قرار است برگزار شود. بدون برنامه بودن دوچرخه سواری تنها مربوط به ماه های اخیر نمی شود بلکه از المپیک ریو تاکنون نیز هیچ هدف گذاری خاصی انجام نشد و به نظر می رسد فدراسیون تنها به کسب سهمیه قانع شده بود و دیگر، گرفتن یا نگرفتن نتیجه اهمیتی نداشته است‌. 

 اکنون هم حضور در مسابقات ترکیه تنها برنامه آماده سازی ایران برای حضور در بازی‌های المپیک  است. جدا از وعده مسابقات که عملی نشد تهیه تجهیزات هم محقق نشده است. با وجود اینکه بارها خود دوچرخه سواران اعلام کردند برای حضور در المپیک نیاز به یک دوچرخه به روز است اما نه خبری از دوچرخه جدید شد و نه تجهیزات دیگر و همه چیز در حد همان حرف باقی مانده است. این در حالی است که ماه های گذشته عنوان می شد فدراسیون پیگیر این مساله است. 

قادر میزبانی ملی پوش سابق ایران در گفتگو با ایسنا درباره ی برنامه آماده سازی فدراسیون  در سالهای اخیر برای حضور در المپیک گفت: هیچ تدارکاتی دیده نشده است در حالی که می توانستند برنامه‌هایی داشته باشند اما به جز چند اردوی داخلی هیچ چیز دیگری مشاهده نشد. 

نماینده ایران در المپیک ریو با اشاره به اینکه  نسبت به چهار سال پیش که برای حضور در المپیک آماده می شد تدارکات بدتر بوده است تاکید کرد:  نه تنها در این مورد بلکه در همه مسائل ما در این سالها افت داشته ایم. اکنون نیز به سختی می توانم بگویم که ما در المپیک نتیجه می گیریم. از طرفی  چند ماه دیگر قهرمانی آسیا را پیش رو داریم و  برنامه آماده سازی المپیک می‌توانست برای قهرمانی آسیا نیز باشد که این اتفاق نیفتاد و این مسئله به نداشتن برنامه و نابسامانی بر می گردد. 

او افزود: البته دغدغه اساسی دوچرخه سواری ایران نداشتن دوچرخه سوار است همچنین اینکه تعداد باشگاه های فعال و مسابقات در سنین مختلف نداریم. امیدوارم فدراسیون جدید  این مشکلات را حل   کند و آگاهانه نفرات فنی را انتخاب کند چون  متاسفانه در ایران انتخاب افراد براساس شایسته سالاری نیست. 

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دوچرخه سواری بازی های المپیک توکیو دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری برای حضور آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، «محمد اسلامی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: در هفته آینده اولین کنفرانس علوم و فنون هسته ای برگزار می شود و حدود ۴۷۷ مقاله ارائه شده، ۱۸۰ ارائه خواهیم داشت که توسط شرکت کنندگان غیرایرانی ارائه خواهند کرد.

وی افزود: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به عنوان مهمان ویژه حضور خواهد داشت و سخنرانی خواهد کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی درباره حل مسائل پادمانی با آژانس، اظهار کرد: همواره در حال تعامل و گفت و گو درباره مسائل پادمانی هستیم، لذا تاکنون دو مکان باقی مانده و ۲ مکان حل و فصل شده که دو مکان در حال گفت و گو است.

اسلامی ادامه داد: بیانیه اسفند ۱۴۰۱ از نظر ما پابرجا است و براساس آن تعامل داریم، اما این بیانیه توسط جریان مخربی که در غرب علیه ایران اقدام می کند زیر سوال رفته است. البته ما بر این بیانیه تاکید داریم و گروسی هم این را اعلام کرده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی اذعان کرد: آقای گروسی در ایران دیدارهایی خواهد داشت و من هم با وی دیدار دارم و مطمئن هستم که ابهامات برطرف می شود و در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط خود را با آژانس تقویت کنیم.

وی درباره همکاری با آژانسدر خصوص بازرسان آژانس، تصریح کرد: ما ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم و ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند. بازدید آنها در حال انجام است. استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است و این مساله سیاسی نیست و ما در فرایندهای همکاری با آژانس این موضوع را مکرر اثبات کرده و آنها هم به آن اذعان دارند.

وی درباره اظهارات گروسی درباره برنامه تسلیحاتی ایران، بیان کرد: اینها موضع گیری نیست و سوال خبرنگار است و جریان مخرب و صهیونیستی در حال القای این است که برنامه ایران صلح آمیز نیست. گروسی گفته نشانه ای از برنامه تسلیحاتی ایران وجود ندارد.

کد خبر 6086757

دیگر خبرها

  • حذف گوشت از بیشتر غذاهای میزبان در المپیک پاریس!
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • نه به حضور رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود