Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه استقلال بعد از مشکلات قضایی که برای اسماعیل خلیل‌زاده به وجود آمد همچنان با معضل حق امضا مواجه است.

بعد از نشست هفته گذشته وزیر ورزش و جوانان با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برای پایان دادن اختلافات با مدیرعامل، تصور می‌شد رئیس مجمع این باشگاه مشکل حق امضا برای صورت‌های مالی را حل کرده باشد اما نه تنها این مساله حل نشده بلکه موضوع هر روز حادتر می‌شود و حتی روز گذشته فردی برای توقیف اموال به باشگاه مراجعه کرد و با وعده اینکه باشگاه درگیر مشکل حق امضا است از فرد طلبکار فرصتی دیگر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که باشگاه استقلال برای امور مالی نیازمند امضای یکی از اعضای هیات مدیره است این مشکل همچنان پا برجا است و اظهارات مسئول حقوقی این باشگاه نشان می‌دهد باشگاه پرطرفدار پایتخت در ریزترین مسائل جاری این باشگاه دچار سردرگمی است.

 آزاد یونسی مدیر حقوقی باشگاه استقلال روز گذشته بعد از مراجعه فردی که از این باشگاه طلبکار است و با حکم توقیف اموال وارد ساختمان خیابان سعادت‌آباد شده است مدعی شد بعد از تعیین تکلیف حق امضای دوم در باشگاه استقلال، طلب این فرد پرداخت خواهد شد. در حال حاضر کسی به جای آقای خلیل‌زاده حق امضا نگرفته و به همین دلیل، پرداخت طلب این فرد در گروی روشن شدن حق امضا است.

اینکه چرا در هیات مدیره باشگاه استقلال هنوز کسی حق امضا نگرفته جای سوال دارد. اول اینکه آیا اعضای هیات مدیره باشگاه چنین مسئولیتی را قبول نکرده‌اند و دو م اینکه چرا مسعود سلطانی‌فر این مسئولیت را به افرادی که خودش منصوب کرده محول نکرده است.

با این تفاسیر کاملا مشخص است باشگاه استقلال همچنان درگیر یک حق امضا است و تا زمانی که تکلیف این موضوع روشن نشود این باشگاه از اجرای ریزترین امور مالی عاجز خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال هیات مدیره حق امضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک طرح آموزشی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌های و ظرفیت‌های آنها نبوده است.

وی افزود: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

زلفی‌گل عنوان کرد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

وزیر علوم ابراز کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز شنبه (هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴ و نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج از برنامه‌های این سفر است.

همچنین نشست آمایش آموزش عالی با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها، نشست با اعضای هیات علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها