Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد هوشمند بهابادی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگارایرنا به اهمیت برگزاری انتخابات سالم، پرشور و قانونمند با توجه به توطئه دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: برای تحقق این امر مهم همه باید در کنار مردم وظایف قانونی خود را درست انجام دهند.

وی بیان کرد: برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی در گرو انجام وظایف همه دست‌اندرکاران در چارچوب مقررات و جدیت در انجام وظایف تا برگزاری آن در ۲۸ خرداد ماه سال جاری بستگی دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد انتخابات بهاباد با بیان اینکه ثبت مشخصات کامل اعضای هیات اجرایی شعبه ها طبق مقررات در سامانه وزارت کشور ثبت شد و تمامی برنامه‌ها بر اساس روزشمار ابلاغی پیگیری می‌شود افزود: روزهای آینده کار آموزش و توجیه تمامی عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، پشتیبانی و فناوری از سوی متولیان بر اساس آخرین مقررات به ترتیب و طبق برنامه مدون با آمادگی کامل برگزار می‌شود.

هوشمندبهابادی بیان داشت: انتخابات اوج همبستگی آحاد مردم فهیم در دفاع از کشور و دستاوردهای عظیم انقلاب‌اسلامی است و بدون شک در انتخابات امسال شاهد حضور حماسی و آگاهانه دوباره مردم در این عرصه خواهیم بود و نقشه دشمنان نقش بر آب می‌شود.

وی اظهار داشت: در امر برگزاری انتخابات ملاک ما قانون است و همه باید در چارچوب قانون عمل کنیم و مهم‌ترین هدف ما نیز صیانت از آرای مردم است.

دبیرستاد انتخابات بهاباد عنوان کرد : مردم به طور یقین در ۲۸ خردادماه با شکوه تمام در پای صندوق های رای ثابت می کنند که پای آرمان های نظام ایستاده اند و برای تقویت و عزت و اقتدار کشورمان در عرصه بین الملل با قاطعیت و با حضور حداکثری در انتخابات مشارکت می کنند.

این مسئول با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهروروستا درشهرستان بهاباد ۳۶ صندوق جمع آوری اخذ آراء درنظرگرفته شده است افزود: پروتکل‌های اجرایی برای صندوق‌های رأی گیری مد نظر قرار گرفته و طبق دستورالعمل‌هایی به شعب ابلاغ می‌شود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه به صورت همزمان برگزار می شود.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ یزد بهاباد پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ یزد بهاباد انتخابات ۱۴۰۰ یزد بهاباد برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مهاجر عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان با حضور و مشارکت بسیار خوب مردم برگزار شد که در این دوره از انتخابات حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند، افزود: این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6090408

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است