Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نعمتی قرا از اجرای طرح ملی «آواهای کریمانه» همزمان با دهه کرامت در کانون های مساجد و اماکن مذهبی و گردشگری مازندران خبر داد و گفت: گروه سرود «شهید چمانی» سرودهایی با عناوین امام رضا (ع)،خادم بی ادعا و انتخاب اجرا خواهد داشت.

حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح برنامه های دهه کرامت ایام منتسب به امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمدبن موسی(ع) در کانون های مساجد استان مازندران، اظهار کرد: امسال نیز همانند سال گذشته برنامه های این ایام به جهت پیشگیری از شیوع کرونا و قطع زنجیره ابتلا به این ویروس، به شیوه نیمه حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران از اجرای طرح ملی «آواهای کریمانه» همزمان با دهه کرامت در کانون های مساجد و اماکن مذهبی، تاریخی و گردشگری مازندران خبر داد و گفت: گروه سرود «شهید چمانی» از 22 خرداد ماه تا یکم تیرماه سرودهایی با عناوین امام رضا (ع)،خادم بی ادعا و انتخاب اجرا خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه این طرح در قالب یک برنامه ابتکاری با محوریت اجرای سراسری گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با شعار «خدمت کریمانه، گره گشائی به رسم اهل بیت (علیه السلام)» به مناسبت دهه کرامت و انتخابات 1400 از سوی ستاد فهمای کشور به استان ها ابلاغ شده، افزود: تلاش داریم این گروه علاوه براجراهای پاتوقی، در صدا و سیمای مرکز مازندران نیز اجرا داشته باشد.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا به فعالیت 35ساله گروه سرود مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده ارطه اشاره کرد و افزود: تشکیل این گروه سرود دانش آموزی در این سال ها بسیاری از نوجوانان را به مسجد آورد و به لطف خداوند متعال در راستای تربیت دینی و سیره عملی ائمه اطهار(ع) پرورش یافتند.

 

وی با بیان اینکه گروه سرود شهید چمانی کانون فرهنگی هنری معراج و پایگاه مقاومت بسیج شهید زارعی جوجاده شهر ارطه متشکل از 25 دانش آموز است،  اذعان کرد: این گروه به عنوان نماینده شهرستان قائم شهر در همایش ها، جشن ها و مراسم  ولادت ها و عزاداری ائمه اطهار(ع)، مدارس و مساجد مختلف این شهرستان اجراهای موفقی دارد.

 

به گزارش شبستان،شهید سعدالله چمانی سال1362 در تیپ ویژه شهدا به فرماندهی سردار شهید کاوه در منطقه بالا سردشت به دست گروهک های منافق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: اجرای پاتوقی سرود کانون معراج ارطه ولادت امام رضا ع دهه کرامت شهید چمانی گروه سرود دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران اعلام کرد، نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در مرحله استانی ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود. 

بر این اساس، این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند. 

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار " این صحنه خانه‌ماست " برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود. 

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • راه یافتن گروه سرود چهارمحال و بختیار به جشنواره «نغمه‌های روشن فردا»