Web Analytics Made Easy - Statcounter

گابریل ژسوس گزینه تقویت خط حمله یوونتوس در صورت جدایی کریستیانو رونالدو است

آینده کریستیانو رونالدو در هاله ای از ابهام است و در صورت جدایی این مهاجم پرتغالی از یوونتوس، این باشگاه در پی جذب جانشین او خواهد بود.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، در صورتی که کریستیانو رونالدو از یوونتوس جدا شود، این باشگاه برای جذب گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی منچسترسیتی به صورت قرضی اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماندن پائولو دیبالا و آلوارو موراتا در یوونتوس قطعی به نظر می رسد و یووه در نظر دارد مهاجم دیگری نیز به ترکیب خود اضافه کند. بیانکونری گزینه هایی چون مائورو ایکاردی و ادین ژکو را در لیست خود می بیند اما در صورت جدایی رونالدو، آن ها به صورت جدی وضعیت جذب مهاجم 24 ساله منچسترسیتی را بررسی خواهند کرد. منچسترسیتی با جدایی قرضی ژسوس همراه با بند خرید اجباری مشکلی ندارد و این نوع معامله از نظر مالی می تواند به سود یوونتوس باشد. 

گابریل ژسوس گزینه جدید یوونتوس برای جانشینی کریستیانو رونالدو

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهدی محمد نبی: هر بازیکنی به قلیچ خانی می خورد چپ می کرد؛ صفایی فراهانی بهترین بود فرهاد مجیدی: من در استقلال هستم، آنها باید کنار بروند روایت رختکن ایران در شب شکستن طلسم منامه / فیلم مصدومیت کریم بنزما در دیدار فرانسه - بلغارستان / عکس پوما جانشین نایکی روی پیراهن بارسلونا می شود؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو گابریل ژسوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید:
نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل ۲۲ گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229056 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 3-0 الخلیج)
  • گل والی زیبای کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 1-0 الخلیج)
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!