Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی اسپانیا 11 بازیکن تیم ملی زیر 21 سال این کشور را به اردوی بزرگسالان اضافه کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دیپورتیوو، در حالی که تنها چند روز تا شروع مسابقات یورو باقی مانده است، شیوع کرونا در اردوی تیم ملی اسپانیا تبدیل به معضلی جدی برای لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی این کشور شده است و بعد از سرخیو بوسکتس امروز اعلام شد که تست کرونای دیگو یورنته نیز مثبت اعلام شده است تا تعداد کرونایی های لاروخا به عدد دو برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این شرایط، لوئیز انریکه که بعد از مثبت اعلام شدن کرونای بوسکتس، 6 بازیکن جدید را به تیم ملی دعوت کرده بود، این بار 11 بازیکن تیم ملی زیر 21 ساله ها را به اردوی بزرگسالان اضافه کرد. اسامی بازیکنان جدید تیم ملی اسپانیا به شرح زیر است:

آلوارو فرناندز، اوسکار مینگزا، مارک کوکوریا، برایان گیل، خوان میراندا، گونزالو ویار، الخاندرو پوزو، براهیم دیاز، مارتین زوبی مندی، یرمی پینو و خاوی پوادو.  

این بازیکنان به رودریگو مورنو، پابلو فورنالز، کارلوس سولر، بریس مندز، رائول آلبیول و کپا آریزابالاگا خواهند پیوست که پیش از این به تیم ملی دعوت شده بودند.

این حرکت انریکه در واقع اقدامی احتیاطی است تا در صورتی که تعداد کرونایی های تیم ملی افزایش پیدا کرد، دست انریکه برای استفاده از بازیکنان جایگزین باز باشد. این 17 بازیکن جدید در تمرین امروز صبح تیم ملی اسپانیا حضور خواهند داشت.

 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهدی محمد نبی: هر بازیکنی به قلیچ خانی می خورد چپ می کرد؛ صفایی فراهانی بهترین بود فرهاد مجیدی: من در استقلال هستم، آنها باید کنار بروند روایت رختکن ایران در شب شکستن طلسم منامه / فیلم مصدومیت کریم بنزما در دیدار فرانسه - بلغارستان / عکس پوما جانشین نایکی روی پیراهن بارسلونا می شود؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم

دیگو ریواس موفق شد روی گل تساوی تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا در دقیقه 94 نقش داشته باشد.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • حمایت از فلسطین در پایتخت اسپانیا + فیلم
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا سال ۲۰۵۰
  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره