Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم‌های فیورنتینا و میلان معتقد است تیم ملی ترکیه می‌تواند برای هر تیمی در یورو ۲۰۲۰ دردسرساز باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و ترکیه در حالی قرار است جمعه شب در دیدار افتتاحیه مسابقات یورو 2020 به مصاف هم بروند که فاتح تریم سرمربی پیشین تیم‌های فیورنتینا و میلان امیدوار است این دو تیم به دیدار فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنند و در ورزشگاه ومبلی شهر لندن دوباره به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تریم 67 ساله که در حال حاضر سرمربی گالاتاسرای است و در پنج دوره مختلف هدایت تیم ملی ترکیه را برعهده داشته، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «کوریره دلا سِرا» گفت: امیدوارم دو تیم ترکیه و ایتالیا بتوانند به فینال در لندن هم برسند. بازی جالبی در یک ورزشگاه افسانه‌ای (المپیکو شهر رم) خواهد بود که در بین ورزشگاه‌های فوتبالی همانند ورزشگاه (چند منظوره) مدیسون اسکوئر گاردن (واقع در نیویورک) است.

وی افزود: آتزوری تماشاگرانش را در این بازی پشت خود دارد، آنها تیم مستحکم و به هم‌پیوسته‌ای دارند. تیم ایتالیا بازیکنان بزرگی دارد و آنها می‌توانند تا مراحل بالا پیشروی کنند، اما تیم ترکیه می‌تواند برای هر تیمی مشکل‌ساز شود.

دلیل مانچینی برای قبول سرمربیگری تیم ملی ایتالیا

سرمربی گالاتاسرای که در فصل 01-2000 هدایت بنفش‌پوشان فلورانس را برعهده داشت، در پایان خاطرنشان کرد: ایتالیا خانه دوم من است و پیوندی بین ما وجود دارد به خصوص با فلورانس. هرگز هم این پیوند از بین نخواهد رفت و این باعث افتخار من است.

تیم‌های ترکیه و ایتالیا در حالی از ساعت 23:30 روز جمعه 21 خرداد در بازی افتتاحیه یورو 2020 به مصاف هم می‌روند که تعداد 20 هزار تماشاگر می‌توانند این بازی را از نزدیک در ورزشگاه المپیکو تماشا کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی فوتبال ایتالیا تیم های فوتبال ترکیه یورو 2020 تیم ملی فوتبال ایتالیا تیم های فوتبال ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان اسطوره‌ای ایتالیا، در جریان یک مصاحبه که اگر قرار باشد یک بازی از دوران فوتبالش تکرار شود، آن فینال یورو 2012 برابر اسپانیاست که با شکست 4-0 ایتالیا همراه بود. 

بوفون می گوید اگر قدرت انتخاب داشت، این بازی را برای تکرار ترجیح می داد و اینکه آنها مستحق شکست سنگین نبودند زیرا به شدت خسته بودند. ایتالیا تنها تیمی بود که توانست تیم ویسنته دل بوسکه را در مرحله گروهی شکست دهند.

او در این رابطه گفت: «من بازی اسپانیا و ایتالیا را برای تکرار انتخاب خواهم کرد، فینال جام ملت های اروپا 2012 که دوست دارم دوباره در آن بازی کنم. ما مستحق آن نتیجه نبودیم. من هرگز دنبال بهانه نمی گردم، اما یک مسابقه بزرگ را در شرایط غیرممکن روحی روانی انجام دادیم. ما بدنی و ذهنی خسته شده بودیم.»

بوفون ادامه داد: «اگر یک روز بیشتر به ما استراحت می‌دادند، می‌توانستیم بازی متفاوتی انجام دهیم، اما آن روز نمی‌توانستیم مقابل اسپانیای قدرتمند کاری انجام دهیم. ما تنها تیمی بودیم که در مرحله گروهی آنها را متوقف کردیم و دوباره نیز قدرتش را داشتیم.»

دیگر خبرها

  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!