Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس سوال نمایندگان از ۴ وزیر کابینه را اعلام وصول کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمد رشیدی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه  19 خرداد ) قوه مقننه سوال ملی سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه از وزیر راه و شهرسازی درخصوص عدم توجه و برنامه ریزی مناسب درخصوص تامین مسکن گروه های کم درآمد و اقشار آسیب پذیر، واحدهای فرسوده و روستایی، حاشیه نشینی شهرها و سکونتگاه های غیررسمی در استان‌ها را اعلام وصول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین سوال ملی علی خضریان نماینده تهران و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر نفت درخصوص علت توقف و عدم توسعه میادین مشترک فاز 11 پارس جنوبی و سوال منطقه‌ای احمد مرادی نماینده بندرعباس از وزیر نیرو درخصوص علت عدم پیشرفت لازم درخصوص پروژه احداث نیروگاه شهرستان سیریک استان هرمزگان را اعلام وصول کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین در این جلسه سوال منطقه‌ای احمد مرادی نماینده بندرعباس از وزیر نیرو درخصوص برنامه وزارت نیرو درخصوص رفع مشکلات نوسانات برق در روستاها به خصوص مناطق گرمسیر را اعلام وصول کرد.

انتهای‌ پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اعلام وصول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران اعلام وصول شد

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس، طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران را اعلام وصول کرد.

کد خبر 6092210 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال در لرستان وجود دارد
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم
  • توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران اعلام وصول شد