Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ساری ، 547 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی این شهرستان بر اساس کد آیسیک ساماندهی شد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران ردساری،  رضا پورفلاح گفت: یک هزار و 384 کد آیسیک برای ساماندهی صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی اعلام شد که یک سیستم طبقه بندی بنگاه تولیدی برمبنای نوع فعالیت بر اساس عملیات تولیدی که به آن می پردازد، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری ادامه داد: متقاضیان می توانند با مراجعه و ارائه درخواست به واحد صنایع کشاورزی این مدیریت، تشکیل پرونده دهند تا مراحل قانونی برای صدور مجوز توسط کارشناسان انجام شود.

این مسوول با بیان اینکه برای 547 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در این شهرستان مجوز صادر شد، افزود: تاکنون 143 واحد پروانه بهره برداری دریافت کرده که منجر به اشتغالزایی مستقیم برای یک هزار نفر شد.

وی اضافه کرد: این واحدها شامل، 162 واحد شالیکوبی برنج، 127 واحد سورتینگ مرکبات، 50 واحد انبار محصولات کشاورزی، 44 واحد سردخانه، 38 واحد سورتینگ برنج، 14 واحد کارخانه لبنیات و 12 واحد کارخانه خوراک دام و سایر صنایع وابسته به بخش کشاورزی است که 210 واحد آن فعال هستند.

پورفلاح از سرمایه گذاران بخش کشاورزی که تمایل به احداث و بازسازی صنایع تبدیلی و تکمیلی در این بخش دارند، خواست قبل از سرمایه گذاری از کارشناسان جهاد کشاورزی مشاوره بگیرند تا بر اساس نیاز منطقه اقدام کنند و تاکید کرد: یکی از بهترین راهکارهای توسعه اشتغال در مناطق روستایی و جلوگیری از مهاجرت بی رویه، کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، افزایش ارزش افزوده محصولات و توسعه اقتصادی، اجتماعی مناطق روستایی توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی است.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجوز صنایع تبدیلی کشاورزی ساری صادر صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد