Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@21:58:58 GMT

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۹ خردادماه ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۳۷۴۱

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۹ خردادماه ۱۴۰۰

به گزارش بورس تابناک، شاخص بورس بعد از سه روز افزایش متوالی، امروز در ابتدای معاملات تغییر روند داد و کارش را کاهشی آغاز کرد به طوری که بعد گذشت ۳۰ دقیقه از آغاز معاملات شاهد عقب‌نشینی پنج هزار و ۳۰۰ واحدی شاخص کل بودیم. این روند تا پایان معاملات آخرین روز کاری هفته ادامه داشت و شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۱۹ خردادماه با کاهش ۸ هزار و ۸۲۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۵۱ هزار و ۸۴۱ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل ۰.۷۶ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۸۳ درصد کاهش داشتند.
«فملی»، «فولاد» و «شستا» قرمزترین و اثرگذارترین نماد‌ها بر شاخص کل امروز بودند. «غکوروش»، «برکت»، و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش واقعی اوراق سهام عدالت طی سه روز گذشته روندی افزایشی در پیش گرفته بود، اما امروز همپای افت شاخص کل روند نزولی داشت.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۳۶۰ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۷ درصد معادل ۵۶ هزار و ۳۹ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۸۱۶ تومان رسیده است.

    ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:    
ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۲.۱۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۷۴۵ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۴۹ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۲.۸۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان معامله شد.

 

منبع: نبض بورس

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سهام عدالت دارایکم شاخص کل بورس انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سهام عدالت شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۰۱۸.۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۸۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۷,۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۷,۳۶۳.۷۰۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۳۹۰,۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز