Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:07:51 GMT

تصادفات درون شهری در گلستان ۲۷ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۴۰۹۱

تصادفات درون شهری در گلستان ۲۷ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ عباس مهاجر بسطامی ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم تجهیز و تقویت ناوگان خودرویی پلیس راهور استان، اظهارکرد: پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت شبانه روز در سطح شهرها مشغول خدمت رسانی به عموم مردم بوده لذا یکی از ملزومات آن استفاده از تجهیزات و امکانات بروز و سالم است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گلستان افزود: در همین راستا و با پیگیری های صورت گرفته، تعداد ۱۰ دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ به ناوگان خودرویی پلیس راهور استان اختصاص یافت که از آنها برای انجام ماموریت های محوله استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حوادث رانندگی و معضلات ترافیکی از جمله مواردی است که باید برای کاهش و حذف آن همه دستگاه های متولی پای کار باشند.

بسطامی با اشاره به اینکه مجموع تصادفات در شهرهای استان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم، بیشترین علل وقوع تصادفات رانندگی بوده است.

وی افزود: نیمی از جان باختگان حوادث رانندگی راکب و ترک نشین موتورسیکلت، ۲۰ درصد عابران پیاده و ۳۰ درصد راننده و سرنشین خودرو بوده اند.

وی با بیان اینکه ۷۶ درصد مجروحین حوادث رانندگی هم موتورسواران و عابران پیاده هستند، گفت: رعایت قوانین، استفاده از کلاه ایمنی و عمل به توصیه های دلسوزانه پلیس از جمله مواردی است که از شهروندان تقاضا داریم آنها را رعایت کنند.

کد خبر 5230942

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان پلیس راهور نیروی انتظامی گلستان سانحه تصادف انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان مشارکت مردم در انتخابات اردبیل سیدابراهیم رئیسی ایلام خطبه های نماز جمعه عکس استانها قیام 15 خرداد انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرهنگ همتی زاده با بیان این مطلب افزود: پنج نقطه از این تعداد در شهر سنندج شناسایی شده که قرار است تا خرداد ماه سالجاری این نقاط ایمن سازی شود.
وی عنوان کرد: مهمترین اقدام برای بهبود ایمنی و کاهش تصادفات دورن شهری ، شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح آنهاست
رئیس پلیس راهور استان کردستان در جواب گوینده خبر صدا و سیمای مرکز کردستان مبنی بر اینکه آیا میزان تصادفات شهری منجر به فوت در کردستان کاهش داشته یا نه گفت: سال گذشته در مجموع 400 مورد تصادف فوتی جرحی و خسارتی در کردستان به وقوع پیوست که از نظر تصادفات فوتی 10 درصد در مقایسه با سال قبل از آن کاهش داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حداقل و حداکثر سرعت مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها چقدر است؟
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری