Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید برای شما هم سوال باشد که عنوان «مدافعان حرم» از ابتدا به چه شکل و توسط چه کسی انتخاب شده، عنوانی که منسوب به رزمندگان جبهه مقاومت است و شهدای این جبهه در بین مردم با عنوان شهیدان مدافع حرم یاد می‌شوند. لفظی که سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آن را پرجاذبه خواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ویدئویی تاثیرگذار از دلتنگی یک کودک برای سردار سلیمانی

این نام پرمسما در ابتدای بحران سوریه، از همان زمانی که تکفیری‌های داعش در سوریه پدیدار شدند، توسط شخص حاج قاسم سلیمانی برای رزمندگان مبارز علیه داعش انتخاب شد. در ویدئویی که از صحبت‌های حاج قاسم به یادگار مانده، روایت شنیدنی را درباره انتخاب لفظ «مدافعان حرم» از زبان این شهید عزیز می‌بینید و می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم شهید سلیمانی جبهه مقاومت رزمندگان اسلام حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم

شهردار اصفهان گفت: در بودجه ۱۴۰۳، ۱۱۶۰ پروژه فعال عمرانی داریم که در رده‌های مختلف است اما از این تعداد ۴۰ پروژه را بر میز کار خودم قرار دادم و روز به روز در حال رصد روند آن هستم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده بعد از ظهر امروز_پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در یازدهمین جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۳، ۱۱۶۰ پروژه فعال عمرانی داریم که در رده‌های مختلف است اما از این تعداد ۴۰ پروژه را بر میز کار خودم قرار دادم و روز به روز در حال رصد روند آن هستم.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی از جمله قطار شهری، باغ مشاهیر و رینگ چهارم از جمله این پروژه‌هاست چرا که شهر را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از جنس زیرساختی، حمل و نقل، عمرانی و تفریحی است و امید است به همت مدیران تمام پروژه‌ها به خصوص این ۴۰ مورد را به نتیجه برسانیم‌.

شهردار اصفهان در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر نیز بیان کرد: کار کردن در اصفهان کاری ساده نیست و باید با هویت شهر منطبق باشد.

قاسم‌زاده عنوان کرد: حدود ۲ سال مطالعات این پروژه طول کشید و در نهایت با ریزبینی به خروجی قابل قبولی رسیدیم.

کد خبر 750120

دیگر خبرها

  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • روز خلیج فارس با شهنواز
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی
  • روز خلیج فارس با شهنواز 
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور