Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان اقلیت‌های مذهبی در مجلس، برای دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، قرائت شد.

در این بیانیه آمده است:

«انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی یکی از عرصه‌هایی است که ملت شریف ایران طی 43 سال گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه، پرشور و انتخابات آگاهانه خود همواره ابهت، عظمت، عزت و اقتدار میهن عزیزمان ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین وسیله ما نمایندگان پیروان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی از ملت شریف ایران و جوامع ادیان الهی خود دعوت می‌نماییم بی‌تردید با حضور متراکم، حداکثری و عمومی و در عین حال آگاهانه در پای صندوق‌های رأی در روز انتخابات 28 خرداد ماه 1400 حماسه شگفتی‌ساز دیگری را در تاریخ بزرگ ایران عزیز خلق کرده و بار دیگر به دشمنان و بدخواهان ملت ایران و استقلال آن ثابت نماید که وحدت ملی بالاترین ارزش‌ها است، بدین سان ملت بزرگ ایران می‌توانند با ارتقاء قدرت ملی خود نویدبخش تشکیل دولت معظم، مقتدر و درخور شأن شایستگی خویش باشد».

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مشارکت اقلیت های دینی انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره‌گیری از مشارکت مردم، خصوصا فرهنگیان به انجام می‌رساند.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد