Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:16:44 GMT

‌ ‌وکلای جدید ‌استان کرمان تحلیف شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۴۲۵۹

‌ ‌وکلای جدید ‌استان کرمان تحلیف شدند

گروه استان‌ها ـ مراسم تحلیف ۲۴ نفر از وکلای قوه قضائیه استان کرمان صبح امروز با حضور رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در پردیس خواجه نصیر دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، مراسم تحلیف 24 نفر از وکلای قوه قضائیه استان کرمان صبح امروز با حضور رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در پردیس خواجه نصیر دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حجت الاسلام محمد امیر ابراهیمی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان با بیان اینکه وضعیت حضور وکلا در پرونده‌های قضائی با فعالیت مرکز وکلای قوه قضائیه وضعیت جدیدی پیدا کرده است اظهار داشت: در حال حاضر حدود 40 درصد از پرونده‌های ما دارای وکیل هستند.

وی با اشاره به افزایش اعتماد مردم به وکلا گفت: حضور وکلا در پرونده‌ها بیشتر شده و مشاهده می‌کنیم که در جزئی‌ترین پرونده‌ها با وکیل مشورت می‌کنند که ناشی از رویکرد مناسب و فعالیت مرکز وکلای قوه قضائیه است.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان با بیان اینکه وضعیت اقتصادی مردم خوب نیست و باید به سمتی برویم که در اخذ وجوه مراعات وضع مالی آنها مد نظر فرار گیرد افزود: این مسئله باعث می‌شود مردم اعتماد بیشتری به ما داشته باشند.

وی با بیان اینکه در تاریخ اسلام تاکنون از بی‌بصیرتی‌ها ضربه‌های زیادی خورده‌ایم گفت: حادثه کربلا، قیام مختار،  قیام زید و ... نمونه‌ای از این بی‌بصیرتی‌ها است در حالی که اگر به موقع تصمیم گرفته و پشت سر امام شان جمع شده بودند این حوادث تلخ به وقوع نمی‌پیوست.

ابراهیمی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تاکید این سردار بزرگ جهان اسلام بر پیروی و اطاعت از ولایت بیان کرد: نباید اجازه داد تاریخ تکرار شود و مردم ما باید با پیروی از رهبر معظم انقلاب و با حضور پرشور در انتخابات انقلاب را بار دیگر بیمه کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناامید کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان: رفتار انتخاباتی کاندیداها ‌قبل، حین و بعد‌ از برگزاری انتخابات رصد می‌شودرئیس کل دادگستری استان کرمان: مقابله با فساد وظیفه اصلی دستگاه‌های نظارتی و قضایی است

عباس هادی‌زاده رئیس هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه استان کرمان نیز در این مراسم با اشاره به در پیش بودن انتخابات 28 خردادماه اظهار داشت: 28 خردادماه روزی سرنوشت ساز در تاریخ کشور است.

رئیس هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه استان کرمان با اشاره به فعالیت‌های مرکز وکلای قوه قضائیه استان کرمان گفت: امروز مراسم تحلیف کارآموزان وکالت سال 96 انجام می شود که این عزیزان 24 نفر هستند.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات استان کرمان انتخابات استان کرمان مرکز وکلای قوه قضائیه پرونده ها رئیس کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال
  • کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته