Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@16:06:57 GMT

بیانیه اقلیت های دینی برای حضور مردم در انتخابات

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۴۳۲۴

بیانیه اقلیت های دینی برای حضور مردم در انتخابات

نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس شورای اسلامی از آحاد ملت ایران برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس شورای اسلامی از آحاد ملت ایران برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند. در متن این بیانیه که در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه 19 خرداد قرائت شد، آمده است:

 

انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی یکی از عرصه‌هایی است که ملت شریف ایران طی ۴۳ سال گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه، پرشور و انتخابات آگاهانه خود همواره ابهت، عظمت، عزت و اقتدار میهن عزیزمان ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بدین وسیله ما نمایندگان پیروان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی از ملت شریف ایران و جوامع ادیان الهی خود دعوت می‌نماییم بی‌تردید با حضور متراکم، حداکثری و عمومی و در عین حال آگاهانه در پای صندوق‌های رأی در روز انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ حماسه شگفتی‌ساز دیگری را در تاریخ بزرگ ایران عزیز خلق کرده و بار دیگر به دشمنان و بدخواهان ملت ایران و استقلال آن ثابت کند که وحدت ملی بالاترین ارزش‌ها است. بدین سان ملت بزرگ ایران می‌توانند با ارتقاء قدرت ملی خود نویدبخش تشکیل دولت معظم، مقتدر و درخور شأن شایستگی خویش باشد.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است