Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کامبیز رضایی ظهر امروز در نشست خبری ستاد جبهه تحول و پیشرفت آیت الله رییسی در خراسان رضوی، اظهار کرد: اولین ماموریت ما در این ستاد تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم و مشارکت حداکثری مردم است، همه افراد جوان و نخبه ما حداقل مدرک کارشناسی دارند.

رییس ستاد مرکزی جبهه تحول و پیشرفت آیت الله رییسی در خراسان رضوی با بیان اینکه بحث مشارکت حداکثری اولین گام ما است، ادامه داد: در کنار تبلیغات کاندیدای ما و پس از اینکه توانستیم قشر خاکستری را در فرآیند رأی بیاوریم، باید بتوانیم مدیریت کنیم که یک انتخابات پرشور و در خور شأن جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم؛ پس از چله انقلاب وظیفه ما تبیین و تبلیغ فرصت است و در راستای همین مسائل پیش رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گام دوم انقلاب که بحث تحول و پیشرفت با جوانان محقق می‌شود و قصد داریم با حضور جوانان عزیز اتفاقی را رقم بزنیم که خیلی از معضلات امروز جامعه را حل کنیم و در حد خودمان حرف حضرت آقا را محقق کنیم، تمام مسوولان ما در کمیته‌ها و شعبه‌ها منصوب و تشکیل شده‌اند.

رضایی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ کمیته در ستاد تشکیل شده است، تکمیل کرد: سکاندار ستاد تربت‌حیدریه یک بانو است تا ثابت کنیم دیوار نه، بلکه دولت آیت الله رییسی پلی است برای بانوان، هیچکدام از افراد در ستاد هیچ مبلغی از مرکز نگرفته‌اند و ۳۰ میلیون تومان تاکنون هزینه کرده‌اند.

رییس ستاد مرکزی جبهه تحول و پیشرفت آیت الله رییسی در خراسان رضوی بیان کرد: خود آیت الله رییسی حتی در حد یک پوستر علاقه نداشتند که برایشان بزنیم اما هدف اول ما مشارکت حداکثری و پاسخ به سوالات و شبهات مردم به عنوان یک وظیفه است.

وی تصریح کرد: هنوز برنامه‌ای برای حمایت از کاندیداهای شورای شهر نداریم اما وظیفه ما شرکت و حمایت از نیروهای انقلابی است و تا چند روز دیگر افراد مورد حمایت ما معلوم می‌شود، هنوز روی کسی به نتیجه نرسیده‌ایم.

رضایی با بیان اینکه سایتی هم تهران تحت عنوان رزومه نخبگان راه‌اندازی کرده است، تکمیل کرد: در دولت آیت الله رییسی بناست از نخبگان جوان استفاده زیادی شود.

رییس ستاد مرکزی جبهه تحول و پیشرفت آیت الله رییسی در خراسان رضوی تشریح کرد: برای مشارکت حداکثری رأی اولی‌ها کمیته‌ای داریم و اولین همایش رأی اولی‌ها با حضور سعید محمد احتمالاً در میدان جانباز یا ورزشگاهی که در اختیار ما قرار دهند برگزار می‌شود، تریبونی را خواهیم گذاشت بدون اینکه مردم بدانند از سمت جایی آمدیم حرف بزنند.

وی متذکر شد: در مشهد تعداد اصناف ما از تعداد خانه‌های ما بیشتر است، اصنافی که در بدترین شرایط هستند اکنون به صورت رأی خاموش و خاکستری وجود دارند اگر به این قشر توجه نشود ضربه می‌خوریم.

برگزاری همایش با حضور همسران آیات عظام رییسی و علم الهدی

رضایی خاطرنشان کرد: همایشی برای بانوان به صورت رو در رو با دختر یا همسر آیت الله رییسی و همسر آیت الله علم الهدی برگزار شده و در آن نقش بانوان در دولت آینده، خواسته بانوان از آیت الله رییسی و حمایت نخبگان از دولت مردمی اختصاصی برای بانوان تبیین می‌شود، به نظر بنده تنها حامی بانوان آسیب پذیر آیت الله رییسی است.

رییس ستاد مرکزی جبهه تحول و پیشرفت آیت الله رییسی در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه هدف ما بالاتر از انتخاب است، اضافه کرد: مردم را در دستور کار داریم با برنامه کار می‌کنیم و بی‌هدف جلو نمی‌رویم، به تمام رؤسای ستاد گفته‌ایم که هر کدام از شما آیت الله رییسی هستید چرا که هر چیز که باید مردم در آیت الله رییسی ببینید در شما رییس ستاد می‌بینند.

وی عنوان کرد: تنها دولتی که می‌تواند به مانع‌زدایی برای تولید جامه عمل بپوشاند دولت آیت الله رییسی است، اقتصاد مقاومتی را باید با اصلاح فرآیند و احیای تولید محقق کنیم که این امر یک عرق ملی هم نیاز دارد، سوابق آیت الله رییسی نشان از ارتباط خوب وی در مجامع بین الملل دارد.

رضایی در پایان با بیان اینکه وظیفه اصحاب رسانه در جلب مشارکت حداکثری از ما سنگین‌تر است، خاطرنشان کرد: شما هستید که باید توطئه رسانه‌های معاند را در خصوص کوبیدن و تخریب نظام خنثی کنید، ما در این ستاد مراجعات مردمی را می‌پذیریم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: مشارکت حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جلسه ستاد برگزاری نخستین المپیاد ملی آموزش هنر با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و کارشناسان آموزشگاه‌های آزاد هنری در این استان برگزار شد.   معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری این جلسه به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی و سازماندهی برای برگزاری باشکوه این المپیاد و در حاشیه وبینار کشوری آموزش توجیهی در خراسان رضوی بود.   جلیل سروری با بیان اینکه اطلاع رسانی‌ها و هماهنگی‌های اولیه با آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در استان انجام شده است، افزود: به منظور کشف استعداد‌های برتر و هدایت آنان برای حضور اجتماعی متعهدانه در مسابقات گروهی، تیم‌های تخصصی هنرجویان مراکز آموزش هنر سراسر کشور در رشته‌های مختلف در سه سطح آموزشگاهی، استانی و ملی، در این المپیاد ملی شرکت می‌کنند.    وی افزود: مهلت نام نویسی تیم‌ها و بارگذاری آثار برای شرکت در این رویداد ملی برای آموزشگاه‌های آزاد هنری، ۳۱ خرداد و برای هنرستان‌های هنر‌های زیبا، ۲۰ اردیبهشت تعیین شده است که علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نخستین المپیاد ملی آموزش هنر به نشانی اینترنتی https://olympiart.ir مراجعه کنند.   در خراسان رضوی، ۲۸۹ آموزشگاه به تفکیک نوع فعالیت شامل ۲۳ آموزشگاه نمایشی، ۶۹ آموزشگاه موسیقی، ۱۴۹ آموزشگاه تجسمی، ۱۰ آموزشگاه هنر‌های سنتی و ۳۶ آموزشگاه خوشنویسی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند