Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نسبت به مخالفت شورای شهر تهران با نامگذاری ایستگاه متروی بیمارستان امام خمینی (ره) به نام مدافعان سلامت یا شهدای مدافع سلامت، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور در صفحع توییتر خود نوشت:

"شهردار و اعضای محترم شورای شهر تهران

نام گذاری ایستگاه مترویی که داخل زمین بیمارستان امام خمینی (بزرگترین مرکز ارائه خدمات به بیماران کرونایی در ۱۶ ماه اخیر و بزرگترین مجتمع بیمارستانی کشور) احداث شده با عنوان «مدافعان_سلامت» یا «شهدای مدافع سلامت»، چه مشکلی دارد!؟ "

انتهای پیام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت بیمارستان امام خمینی مدافعان سلامت کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران