Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@05:33:13 GMT

مبلمان چستر و تاریخ پیدایش

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۴۷۶۸

مبلمان چستر و تاریخ پیدایش

در بحث چیدمان فضای داخلی منزل معمولا یکی از ارکان اصلی برای خلق یک دکوراسیون زیبا مبلمان هستند که باید در انتخاب این رکن اصلی در دکوراسیون وسواس به خرج داد تا بهترین انتخاب را انجام دهیم.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام مبلمان محمدی، مبل چستر یکی از زیباترین نوع مبلمان در گروه مبلمان راحتی قرار دارد که در بازار انواع مختلفی دارند و شما خریداران محترم می توانید متناسب با سلیقه خود این محصول را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخچه ی پیدایش مبل چستر

این مبل در حدود قرن هجدهم توسط طراحی به نام هوپ خلق شد و هدف هوپ برای ساخت این نوع مبل این بود که اشراف زادگان از مبلی استفاده کنند که در عین راحت بودن زیبایی را هم به نمایش گذارد و همچنین در مواقع استفاده از مبل لباس ها کمترین چروک را به خود بگیرند به همین دلیل هوپ با قرار دادن لمسه ها سبب این شد که لباس شخص مصرف کننده کمتر تغییر حالت بدهد. مبل چستر از گذشته تا به حال همواره جز پر طرفدارترین مبل ها بوده که در بازار از فروش بسیار خوبی برخوردار هستند .  این مدل نسبت به بقیه مدل های راحتی حالت تجملاتی بیشتری دارد و دکوراسیون را بی نهایت زیبا جلوه می دهد .

طراحی مبل چستر

همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید طراحی مبل چستر نسبت به بقیه مبلمان راحتی کمی متفاوت تر می باشد که باعث جذابیت این محصول نزد مشتریان است . در اکثر مبلمان چستر تولید شده دسته ها با تکیه گاه یکسان است و دسته حالت استوانه ای دارند که جز مولفه های اصلی در شناخت مبل چستر می باشد. مبلمان چستر دارای لمسه دوزی گسترده هستند که زیبایی این محصول را در حد ایده آلی قرار داده است. به یاد داشته باشید که برای ساخت و طراحی این محصول می توان از انواع پایه ها مانند پایه های چوبی، فلزی و پلاستیکی استفاده کرد که خود این پایه ها در اشکال خراطی و ساده طبقه بندی می شوند.

پوشش مبلمان چستر

معمولا برای مبلمان چستر بیشتر از چرم استفاده می شده است اما در حال حاضر با متنوع شدن جنس و نوع پارچه می توان برای رویه های مبلمان چستر از انواع پارچه ها استفاده کرد. برای مثال می توان از انواع پارچه های مخمل استفاده کرد چرا که این نوع پارچه ها بسیار پارچه های زیبایی محسوب می شوند و  مبل را زیباتر می کنند. همچنین در زمان استفاده از مبل، راحتی بیشتری را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

نوع دیگری از پارچه در سال های اخیر بوجود آمده اند که تحت عنوان چرم پارچه شناخته می شوند که از کیفیت بسیار مطلوبی بهره مند هستند. توجه فرمایید که این نوع پارچه از لحاظ بافت با پارچه های مخمل کمی تفاوت دارند و خود این چرم پارچه دارای انواع مختلفی می باشند که خریداران می توانند نسبت به سلیقه ای که دارند این پارچه ها را انتخاب کنند. البته دقت داشته باشید که مبلمان چستر را هم می توانید در محل کار و هم در خانه استفاده کنید زیرا این مبل با طراحیه بسیار جالب خود می توانید دکوراسیون را دچار تغییر کند و منظره زیبایی را در چشم بیننده خلق کند.

نقش مبل چستر در دکوراسیون

همانطور که قبلا اشاره شد مبل یکی از ارکان اصلی برای چیدمان منزل به حساب می آید. حال می خوایم راجع به چیدمان کمی بحث کنیم. شما عزیزان می توانید با قرار دادن مبل چستر در کنار شومینه یک فضای بسیار دلنشین و صمیمی را بوجود بیاورید که التیام بخش استرس و خستگی روزانه باشد. قرار دادن این نوع از مبلمان به صورت حجمی کنار شومینه یک فضای بسیار زیبایی را به فضا می بخشد و یک دکوراسیون بی نقصی را ایجاد می کند. دقت داشته باشید که یکی از بهترین گزینه برای فضای جلوی تلویزیون همین مبلمان چستر هستند زیرا علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارند از راحتیه بسیار خوبی نیز بهره مند هستند و این مولفه اهیمت زیادی دارد و به همین دلیل است که این محصول را برای این مکان مناسب کرده است.

مواد و متریال استفاده شده در ساخت مبل چستر

این مبل همانند بقیه مبلمان راحتی از چوب های روس و چوب های سفید ساخته می شود که برای ساخت مبلمان راحتی بسیار چوب مناسبی محسوب می شوند. فوم بکار رفته در ساخت این نوع مبلمان از نوع فوم سرد بوده است که علاوه بر راحتی طول عمر بیشتری دارد و همین عامل سبب شده است که مشتریان از نظر فوم رضایت کامل را داشته باشند. ضمنا اسفنج های به کار رفته در ساخت این مبل از بهترین نوع موجود است که به کیفیت نهایی محصول افزوده است. 

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مبلمان چستر مبلمان محمدی مبلمان راحتی مبلمان چستر پارچه ها مبل چستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سنگین‌ترین مشت تاریخ

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • ببینید | سنگین‌ترین مشت تاریخ
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید