Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان دوچرخه سواری آسیا، گفت: حمایت‌های دکتر سیفی باعث مهاجرت معکوس و بازگشتم به همدان شد.

بهنام آرین قهرمان دوچرخه‌سوار نهاوندی استان همدان که هم‌اکنون در آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی مسابقات المپیک ۲۰۲۱ توکیو است در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط برگزاری اردوها به همت کادر فنی و مسئولین برگزاری شرایط بسیار خوبی است که جای تقدیر از رئیس فدراسیون و همه دست‌اندرکاران فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنده به‌عنوان قهرمان دوچرخه‌سواری کشور طی ده سال گذشته به سبب بی‌توجهی و بی‌مهری مسئولین ورزش استان مجبور به مهاجرت از زادگاهم و رکاب زنی در استان‌های دیگر کشور بودم که موجب آزرده‌خاطر شدن ورزش دوستان استان شده بود.

قهرمان دوچرخه‌سواری کشور، ادامه داد: حضور دکتر سیفی قهرمان نام‌آشنای نهاوندی به‌عنوان سکان‌دار ورزش و جوانان استان همدان بذر امید در دل ورزشکاران استان نهاد و موجب شد اتفاقات بسیار خوبی رقم بخورد.

وی گفت: دکتر سیفی از بدو ورود به استان با توجه ویژه به جوانان و ورزشکاران و بررسی وضعیت ورزشی و معیشتی ایشان زمینه‌های بازگشت قهرمانان استان را به همدان فراهم کرد تا برای زادگاه خود افتخارآفرینی کنند.

آرین خاطرنشان کرد: امروز که بنده در سومین اردوی آماده‌سازی المپیک ۲۰۲۱ توکیو حضور دارم دکتر سیفی در هفته چندین بار طی برقراری تماس تلفنی در جریان وضعیت بنده و برگزاری اردو قرار می‌گیرند.

وی گفت: این حمایت‌ها و همراهی‌ها در شرایطی که طی ۱۲ سال گذشته ورزش حرفه‌ای بنده هیچ مدیر ورزشی استانی و شهرستانی جز برای عکس یادگاری گرفتن در کنار من قرار نگرفت جای امیدواری دارد و امید به آینده قهرمانی را دوچندان می‌کند.

قهرمان دوچرخه‌سواری استان همدان در پایان با اشاره به اقدامات حمایتی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در راستای ایجاد اشتغال، تأمین مسکن و ... ویژه ورزشکاران و جوانان، تصریح کرد: امیدواریم با تداوم حضور دکتر سیفی به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان این حس خوب حامی داشتن و فردی که از جنس ورزش است از قهرمانان استان صلب نشود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهاجرت معکوس بهنام آرین المپیک 2021 توکیو قهرمان دوچرخه سواری آسیا قهرمان دوچرخه سواری استان همدان دکتر سیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد

مرحله نهایی رقابت‌های راگبی جوانان کشور که انتخابی تیم ملی نیز بود، با شرکت ۵ تیم در شیراز برگزار شد که در پایان تیم فارس قهرمان شد و تیم‌های تهران و قم بر سکوی دوم و سوم قرار گرفتند.

در نهایت نفرات برتر نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

تیم ملی راگبی جوانان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که مهرماه در مالزی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • فیلم| رئیسی: فعال شدن اقتصاد در روستاها مانع مهاجرت جوانان به حاشیۀ شهرها می‌شود
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد