Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی در ناحیه شهری مهرگان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در تحقیقات میدانی تصویر واضحی از چهره سارق به دست بیاورند، افزود: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار است و سه فقره سابقه دستگیری در زمینه سرقت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مخفیگاه متهم شناسایی و وی در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر شد.

سردار ابراهیمی گفت: متهم به بیش از ۳۰ فقره سرقت انباری مجتمع‌های مسکونی معترف و اظهار داشت، تمامی اموال سرقتی را به ۲ مالخر به قیمت ناچیزی فروخته است.

این مقام ارشد با اشاره به توضیح سارق درخصوص شیوه و شگرد سرقت خود گفت: این فرد با پرسه زنی در مناطق خلوت شهرک، مجتمع‌های مسکونی که از لحاظ ایمنی ضعیف بودند و ساکنان دقت زیادی در بسته شدن در ورودی نداشتند، شناسایی می‌کرد و در فرصتی مناسب دست به سرقت از انباری‌ها می‌زد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری مالخر ها، خاطرنشان کرد: متهمان این پرونده با صدور قرار مجرمیت به دستور قضائی روانه زندان شدند.

کامیون حامل سوخت متوقف شد

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور اشتهارد- بوئین زهرا به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار علی ابراهیمی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان ارزش این محموله را بنا به نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورد و خاطرنشان کرد: سوخت کشف شده به شرکت نفت شهرستان تحویل داده شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث نیروی انتظامی دستگیری سارق فرمانده انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مشاعات ساختمانی‌های این شهرستان و کشف ۴ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمان در شهرستان بندرانزلی، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی، سارقان این پرونده‌ها و محل اختفاء آنان شناسایی و این افراد طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: سارقان ۲۹، ۳۲ و ۳۵ ساله به چهار فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وهاب‌زاده، رعایت نکردن نکات حفاظتی و ایمنی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان دانست و تصریح کرد: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش به‌سزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

کد خبر 749177

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم