Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:25:03 GMT

آغاز ثبت‌نام ملی مسکن در دو شهر گیلان

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۴۹۵۰

آغاز ثبت‌نام ملی مسکن در دو شهر گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از مرحله پنجم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن استان در شهرهای رشت و صومعه سرا خبرداد.

ماکان پدرام در جمع خبرنگاران  گفت: مرحله پنجم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن استان گیلان امروز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه آغاز شده و سهم گیلان برای ثبت نام در این مرحله تعداد ۹۰۰ واحد برای شهرهای رشت و صومعه سرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از امروز به مدت یک هفته از طریق نشانی اینترنتی https://tem.mrud.ir «سامانه طرح اقدام ملی تولید مسکن» ثبت نام کنند.

پدرام با اشاره به جزییات ساخت مسکن ملی گفت: براساس شیوه نامه طرح مسکن اقدام ملی، هزینه ساخت با آورده متقاضی است و قیمت هر مترمربع بر مبنای قیمت تمام شده لحاظ می‌شود.

وی یاد آور شد: افرادی که در مراحل قبل ثبت نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان درخصوص شرایط متقاضیان برای ثبت نام گفت: با توجه به قانون ساماندهی این طرح، سبز بودن فرم (ج) یعنی عدم استفاده متقاضی و افراد تحت تکفل از زمین مسکونی، واحد مسکونی و یا امکانات نهادهای عمومی غیر دولتی مربوط به تامین مسکن، داشتن سابقه سکونت ۵ ساله در محل مورد نظر، سرپرست خانوار یا متاهل بودن و خودسرپرست بودن زنان مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن از جمله شرایط در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برای گیلان ساخت ۱۲ هزار و ۳۹۲ واحد طرح اقدام ملی مسکن پیش بینی شده است و تاکنون ۱۲ هزارو ۸۵۶ متقاضی ثبت نام کرده‌اند که از این میزان ۱۴۷۸ متقاضی حایز شرایط بوده‌اند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی طرح مسکن ملی ثبت نام رشت صومعه سرا طرح اقدام ملی ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد ثبت نام از روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

همچنین لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام داوطلب تهیه و تا زمان اعلام نتایج حفظ شود.

کد خبر 6086639

دیگر خبرها

  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز ماراتن کنکور سراسری در گیلان
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن