Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:44:21 GMT

سارق انباری‌های شهرک مهرگان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۴۹۶۶

سارق انباری‌های شهرک مهرگان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی در حوزه کلانتری "مهرگان" شهرستان "البرز" و ایجاد نارضایتی در بین شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران موفق شدند در تحقیقات میدانی تصویر واضحی از چهره سارق به دست بیاورند، افزود: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و سه فقره سابقه دستگیری در زمینه سرقت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم توسط مأموران تصریح کرد: با انجام هماهنگی‌های قضائی متهم در یک عملیات منسجم پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

سردار ابراهیمی گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به بیش از ۳۰ فقره سرقت انباری مجتمع‌های مسکونی معترف و اظهار داشت، تمامی اموال مسروقه را به ۲ مالخر به قیمت ناچیزی فروخته است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: سارق درخصوص شیوه و شگرد سرقت خود توضیح داد، با پرسه زنی در مناطق خلوت شهرک، مجتمع‌های مسکونی که از لحاظ ایمنی ضعیف بودند و ساکنین دقت زیادی در بسته شدن درب ورودی نداشتند شناسایی و در فرصتی مناسب داخل مجتمع شده و اقدام به سرقت از انباری‌ها می‌کردم.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به دستگیری مالخر ها، خاطرنشان کرد: متهمان این پرونده با صدور قرار مجرمیت به دستور قضائی روانه زندان شدند.

کد خبر 5231005

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس دستگیری سارق نیروی انتظامی انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان ایلام مشارکت مردم در انتخابات اردبیل سیدابراهیم رئیسی عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، یک دانشجوی آمریکایی مقیم ایران به جرم سرقت دستگیر شد.

اطلاعات آنلاین در گزارشی نوشت: مارک پردی دانشجوی آمریکایی که به جرم سرقت انگشتری گران قیمت تحت تعقیب بود در فرودگاه مهرآباد دستگیر شد. روزنامه اطلاعات ۴ اردی‌بهشت ۱۳۵۳ خبر دستگیری پردی را منتشر کرد. خبر را بخوانید و عکسی از پردی و انگشتر ۹۰۰ هزار تومانی که سرقت کرده بود را تماشا کنید.

٢٣٣٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902677

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد