Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی لارگانی گفت: هزینه پیشگیری کمتر از هزینه درمان است و اگر در راس قوه مجریه فردی با هدف جلوگیری از بروز فساد مستقر شود و با فساد برخورد کند، مسیر برای انجام اقدامات قاطعانه توسط قوه قضائیه هموار و حجم پرونده‌های ارسالی به قوه قضاییه کمتر می‌شود.

سید ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، درباره فرصت‌های حضور و کاندیداتوری رییسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: حجت‌الاسلام رئیسی در مسئولیت‌های مختلفی که حضور یافتند، واقعا درخشش خوبی داشته و چه زمانی که در سطوح میانی مدیریت قوه قضائیه بودند و چه در مراتب بالاتر، از توانمندی‌های خودشان استفاده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع، ایشان وقتی وارد قوه قضائیه شدند در جایگاه‌های مختلفی همچون سازمان بازرسی، دادستانی کل کشور، معاون اولی و ریاست قوه قضائیه به تلاش و کار برای مردم پرداختند. همین اقدامات نشان می‌دهد هر فردی که با جدیت به امور ورود پیدا کند، قطعا می‌تواند تحول آفرین باشد و با فساد مبارزه کند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس ادامه داد: قطعا کسی می‌تواند با فساد مبارزه کند که خودش آلوده به فساد نباشد، زیرا مسئولی که آلوده فساد است موفقیتی نخواهد داشت. بدین ترتیب اگر کسی ادعای مبارزه با فساد را دارد، باید میان وابستگان و خانواده خود با دیگران تفاوتی قائل نباشد، زیرا اگر مسئول عزم و مبارزه با فساد را داشته باشد باید ابتدا از نزدیکان خود شروع کند. بنابراین، حجت‌الاسلام رییسی در مدتی که ریاست قوه قضائیه را برعده داشتند، نشان دادند این توانمندی را دارند با دانه درشت‌ها، مفسدان اقتصادی و رانت خواری‌ها در جامعه مبارزه کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: علاوه بر کارنامه مثبت مبارزه با فساد، ایشان در راه اندازی برخی از کارخانجات تعطیل شده موفق بوده‌اند. قطعا اگر با چنین رویکرد و روحیه‌ای انتخاب شوند، دولت بعدی عزم جدی را در خشکاندن ریشه فساد خواهد داشت. طبیعتا هزینه پیشگیری کمتر از هزینه درمان است و اگر در راس قوه مجریه فردی با هدف جلوگیری از بروز فساد مستقر شود و با فساد برخورد کند، مسیر برای انجام اقدامات قاطعانه توسط قوه قضائیه هموار و حجم پرونده‌های ارسالی به قوه قضاییه کمتر می‌شود.

سید ناصر موسوی لارگانی معتقد است: امیدوارم مردم انتخاب شایسته داشته باشند و کاندیدای پیروز هم زمانی که انتخاب شد، به دیگرانی که در عرصه رقابت‌ها بوده‌اند به دید یک رقیب نگاه نکند. رئیس جمهور بعدی باید با تمامی جناح‌ها برای پیشبرد امور همکاری کند و از برنامه‌های سازنده و مثبت دیگر کاندیدا‌ها نیز بهره ببرد. اگر مردم اصلح را انتخاب کردند و فرد پیروز نیز تمامی برنامه‌ها و دیدگاه‌های مختلف را برای حل مسائل کشور به کار گرفت، آن موقع است کشور از مشکلاتی فعلی رهایی یافته و به ساحل ثبات می‌رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: موسوی لارگانی مجلس شورای اسلامی رئیسی 1400 انتخابات 1400 قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد

لاوروف گفت، احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه در ایالات متحده، روسیه را دشمن می‌دانند و بدون توجه به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تلاش خواهند کرد تا روسیه را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با کانال تلویزیونی بوسنیایی ATV گفت: «به‌زودی انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده برگزار خواهد شد. هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد. رویکرد گروهی ممکن است سخت و گروه دیگری حتی سخت‌تر باشد، اما در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی‌کند.»

لاوروف ادامه داد: «برای هر دو، مهم نیست که چه کسی در انتخابات پیروز می‌شود، ما در کل دشمن هستیم. اینکه ما دشمن باشیم یا نیروی متخاصم فرقی نمی‌کند. اما "شکست استراتژیک" که آنها می‌گویند باید به روسیه تحمیل شود، هدف تشکیلات آمریکایی است.»

وزیر خارجه روسیه همچنین گفت: «همانطور که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در پاسخ به سوال مشابهی گفت، ما آماده خواهیم بود تا با هر کسی که مردم آمریکا انتخاب کنند، کار کنیم، مشروط بر اینکه تمایل متقابل وجود داشته باشد.»

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی کاندیداهای اصلی این انتخابات هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • مسیر افزایش طول عمر دندان هموار شد/ تبدیل دندان پوسیده به دندان سالم
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار