Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@13:13:53 GMT

معارضان سوری از کشته شدن یک سرباز روسی خبر دادند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۵۲۰۵

معارضان سوری از کشته شدن یک سرباز روسی خبر دادند

به گزارش تابناک، به نقل از دیده‌بان حقوق بشر سوریه، در اطلاعیه این مرکز آمده است که بر اثر انفجار بمب در مسیر حرکت خودروی ارتش روسیه در منطقه «ابو رأسین» در استان الحسکه، یک نظامی این کشور کشته شد و سه نظامی دیگر زخمی شدند. بالگردهای ارتش روسیه پس از آن وارد منطقه شده و زخمی‌ها را به بیمارستان منتقل کردند این انفجار انفجار در منطقه ما بین مواضع ارتش سوریه، کردهای سوریه و شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیده بان حقوق بشر سوریه بالگردهای ارتش روسیه روسیه انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربی، منابع خبری از افزایش شمار نظامیان به هلاکت رسیده به دست مبارزان مقاومت فلسطین خبر دادند.

منابع خبری اعلام کردند که شمار نظامیان کشته شده در کمین المغراقه در مرکز غزه به چهار نظامی افزایش پیدا کرده است.

شب گذشته، شبکه العربی نیز به نقل از برخی منابع از کشته و زخمی شدن ۱۰ نظامی صهیونیست در عملیات مقاومت در محور نتساریم در جنوب شهر غزه خبر داده بود.

منبع مذکور اشاره کرده بود که در عملیات مقاومت در محور نتساریم ۲ نظامی صهیونیست از لشکر ۹۹ کشته شده و ۸ نظامی دیگر زخمی شدند.

همچنین منابع عبری زبان تعداد کشته و زخمی‌های صهیونیست‌ها را بسیار بیشتر اعلام کردند و گفتند که در عملیات شامگاه یکشنبه مقاومت فلسطین در محور نتساریم در جنوب غزه، ۳ نظامی اسرائیلی کشته و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند.

تصاویری نیز از لحظه جابجایی و انتقال نظامیان کشته و مجروح صهیونیست در عملیات مقاومت در محور نتساریم در جنوب غزه به بیمارستان منتتشر شده است.

کد خبر 6092092

دیگر خبرها

  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد