Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه اسامی نامزد‌های احراز صلاحیت شده شوراها امروز اعلام شد، گفت: تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی شورای شهر از فردا بیستم خرداد آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای گیری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: نامزد‌های شورا شهر در هر شهر و نامزد‌های شورای روستا هم در هر روستا می‌توانند برای هماهنگی و برنامه ریزی تبلیغات شان یک ستاد داشته باشند، اما در شهر‌هایی که به چند منطقه شهرداری تقسیم می‌شود، داوطلبین می‌توانند در هر منطقه یک ستاد دایر کنند.

حسن نژاد پیرامون شکل تبلیغات نامزد‌های شورا‌های شهر‌ها هم گفت: سایز پوستر‌های تبلیغاتی باید ۷۰ در ۱۰۰ سانتی متر باشد و هرگونه استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات و نیز راه انداختن کارناوال‌های تبلیغاتی هم ممنوع است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در پایان با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ایام تبلیغات که به زودی از طریق فرمانداری‌ها در اختیار داوطلبین قرار خواهد گرفت، افزود: نامزد‌ها از ظرفیت بالقوه فضای مجازی برای تبلیغات بیشتر بهره ببرند تا هم حرف‌های شان راحت‌تر به گوش مخاطبین شان برسد و هم شرایط سالم تری را در این روز‌های حساس کرونایی ایجاد کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها تبلیغات انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از امروز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها آغاز شده است.

تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد و در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید

اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف

مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که از سوی صدا و سیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد + جزئیات
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر