Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست رستوران ایتالیایی (دلیوری و فود کورت) جنسیت: آقا نوع همکاری: پاره وقت محدوده شعب: قیطریه(فودکورت)، نیاوران(دلیوری) و ظفر(دلیوری ) (شیفت اول(10/30 تا 17/30 ) و شیفت دوم (17 تا 24) دارای حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط آشنا با نرم افزار های فروش رستورانی آشنا با مجموعه نرم افزار آفیس(ورد و اکسل) ترجیحا دارای تجربه فروش دلیوری آشنا با مفاهیم رسپی و کنترل مصرف مواد حقوق و مزایای مکفی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل hr.employ80@gmail.com

 

پربیننده ترین ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم آغاز شد استخدام دکتر داروساز در درمانگاه شبانه روزی واقع در اطراف بوشهر استخدام مدیر مالی در هلدینگ تولیدی بازرگانی پارسا در قم استخدام کارشناس منابع انسانی در کیمیا پلی استر در شهرک شکوهیه قم استخدام مدیر بازاریابی و فروش در کارگزاری رسمی بیمه کد 1693 در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار فارسی ایتالیایی‌ها: مرگ بر اسرائیل!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 در جریان تظاهرات ایتالیایی‌ها در اعتراض به نسل کشی اسرائیل در غزه، شماری از مردم ایتالیا به فارسی شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند. این لحظات جالب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • شعار فارسی ایتالیایی‌ها: مرگ بر اسرائیل!
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • تأمین آب ۷۵۰۰ هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • کورت انگل: فکر می‌کردم راک برگشته تا کمربند را از رومن رینز بگیرد/ اخبار WWE
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • ژن درمانی به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • ژن درمان به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند