Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@10:45:34 GMT

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بوس

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۵۴۳۲

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بوس

امروز سهامداران شرکت‌های نیرو محرکه، مهرکام پارس و ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های ذوب و روی اصفهان و دامداری تلیسه نمونه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۸هزار و ۸۲۳واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۵۱هزار و ۸۴۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸میلیارد و ۴۴۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۲۲۲میلیارد تومان در بیش از ۵۳۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نیرو محرکه، مهرکام پارس و ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های محورسازان ایران خودرو، گلتاش و سیمرغ بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۴۵میلیون ورقه به‌ارزش ۸هزار و ۸۳۱میلیارد تومان در ۲۳۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۷۵واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۸۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های ذوب و روی اصفهان، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان و دامداری تلیسه نمونه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، بیمه تجارت نو و کلر پارس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین شاخص بورس فرابورس بورس تهران بورس بازار بورس اخبار بورس سازمان بورس و اوراق بهادار بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد

در ادامه روند کاهش دو روز گذشته، امروز (چهارشنبه) شاخص کل بورس با کاهش ۴۰۰۰ واحدی، در کانال دو میلیون و ۲۶۴ هزار واحد ایستاد.

به گزارش ایسنا، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را بدون نوسان آغاز کرد و در پایان معاملات، شاخص کل بورس اوراق بهادار ریزشی ۴۰۰۰ واحدی را تجربه کرد. در این میان شاخص کل هم‌وزن با رشد اندک، به ۷۵۰ هزار واحد رسید.

در بازار امروز ۲۹۵ هزار و ۲۵۹ معامله به ارزش ۴۰۰۰ میلیارد و ۳۲ میلیون تومان انجام شد

سه نماد فملی، فولاد و کچاد بیشترین تأثیر را در شاخص کل بورس داشتند. همچنین سه نماد شستا، ذوب و فملی نیز پرتراکنش ترین نمادهای بازار بورس بودند.

گفتنی است؛ حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۲۴۶ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

اما شاخص کل فرابورس رشد ۰.۳۷ درصدی را تجربه کرد و در کانال ۲۵ هزار و ۱۹۳ واحدی ایستاد.

در این بازار بیشترین حجم معاملات به گروه خودرو رسید و پس از آن بیشترین حجم معاملات به گروه فلزات اساسی اختصاص یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • قیمت طلا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی