Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@04:36:54 GMT

افزایش ۸ درصدی ترافیک مرسولات پستی در فارس

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۵۵۰۸

افزایش ۸ درصدی ترافیک مرسولات پستی در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل پست فارس گفت: پست استان رشد ۸ درصدی ترافیک مرسولات پستی را در بین ادارات پست کشور به خود اختصاص داده است.

مهدی آزادی در جلسه شورای ادارات تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس ضمن قدردانی از زحمات کارکنان اداره کل پست استان در دوران شیوع کرونا بیان کرد: در این اداره کل به دلیل افزایش کار فیزیکی در ایام کرونا و همچنین کمبود نیروی انسانی، امکان انجام امور از طریق دورکاری برای کارکنان مهیا نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان فارس، آزادی اضافه کرد: پست استان فارس رشد ۸ درصدی ترافیک مرسولات پستی را در بین ادارات پست کشور به خود اختصاص داده است.

مدیرکل پست فارس از رشد و فعالیت شرکت‌های استارتاپی در استان اعلام رضایت کرد و در راستای رفع مشکلات مربوط به کمبود فضای عملیاتی اداره کل پست استان فارس قول مساعدت داد.

آزادی در این جلسه ضمن ارائه گزارش از عملکرد کارکنان اداره کل پست فارس و افزایش چشمگیر مرسولات پستی وارده در ایام کرونا، به ترافیک ۱۲ میلیونی مرسولات پستی وارده در سال ۱۳۹۹ اشاره کرد.

او همچنین به ورود حدود ۳۰ هزار مرسوله پستی بطور میانگین بصورت روزانه در اداره کل پست جهت ارسال به شهرستان‌های استان فارس و توزیع در شیراز خبر داد.

مدیرکل پست استان فارس در ادامه جلسه، ضمن اشاره به رشد قابل توجه توسعه سرویس‌های الکترونیک، در راستای وجود مشکلات کمبود فضای عملیاتی در اداره کل پست استان فارس و نواحی پستی دولتی شیراز مطالبی بیان کرد و خواستار رفع آن‌ها شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ترافیک مرسولات پستی فارس کرونا مهدی آزادی اداره کل پست استان کل پست استان فارس مرسولات پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اعلام کرد:‌ تعداد مسافر جابه جا شده (با صورت وضعیت) در سال ۱۴۰۲ به میزان یک میلیون ۳۶۵ هزار و ۷۷۱ نفر به ثبت رسیده است که در مقایسه با سال پیش از آن، ۳۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تین نیوز  به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، غلامرضا کرمی، معاون حمل‌ونقل این اداره کل عنوان کرد: با بررسی جابه‌جایی مسافر طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مشخص می‌شود که میزان جابه‌جایی مسافر در سال ۱۴۰۲ به تعداد یک میلیون و ۳۶۵ هزار و ۷۷۱ نفر با ۲۰۲ هزار و ۷۲۶ سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به مناطق مختلف کشور جابه‌جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۳۶ درصدی روبرو بوده است.

این مسئول ادامه داد: تعداد ناوگان اتوبوسی ۱۲۹، مینی‌بوس۴۵۲ و سواری ۵۱۵ و وی آی پی ۸۵ دستگاه است.

به گفته وی، یک هزار و ۵۰۶ راننده کار جابه‌جایی مسافران را در استان انجام می‌دهند که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ رشد ۴.۶ درصدی داشته است.

رشد ۱۳ درصدی حمل بار

حسن محمدی، رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان نیز عنوان کرد: بار حمل شده با بارنامه در سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۱۸۴۳ هزار تن بود که در مقایسه با سال پیش از آن (۱۰۵۱۸ هزار تن) حدود ۱۳ درصد افزایش داشته است.

به گفته وی، بیشترین میزان حمل بار به مقصد استان‌های خوزستان، تهران و قزوین و کمترین آن مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و لرستان بوده است.

همچنین از میزان ۱۱۸۴۳ هزار تن کالای جابه‌جا شده، ۵۱۷۰ هزار تن محمولات معدنی و ساختمانی (۴۳ درصد)، ۲۴۲۸ هزار تن محمولات فلزی (۲۰درصد)، ۹۹۰ هزار تن مواد شیمیایی (۸درصد) و ۹۴۹ هزار تن محصولات کشاورزی (۸درصد) است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • امکان کاهش ۲۰ درصدی ضایعات برداشت گندم با روش‌های علمی
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رشد ۱۰۷ درصدی تناژ بارگیری محمولات در راه آهن فارس
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم