Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور اوکراین از گفت‌وگو با نخست وزیر کانادا درباره مسائل مختلفی از جمله سانحه هواپیمای اوکراینی خبر داده و این مذاکرات را مفید خواند.

به گزارش خبرگزاری اوکراین فرم، وُلودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در صفحه توییترش از گفت و گو با جاستین ترودو نخست وزیر کانادا خبر داده و نوشت: مکالمه مفیدی با جاستین ترودو داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره وضعیت دونباس و فشار بیشتر بر روسیه برای رسیدن به صلح، گفت و گو کردیم. قدردان حمایت کانادا از استقلال اوکراین و اهداف یورو آتلانتیک هستیم. مواضعمان را نیز در زمینه تحقیقات درباره سقوط هواپیمای PS۷۵۲ هماهنگ کردیم.

در بیانیه دفتر ریاست جمهوری اوکراین، در این باره آمده است: توجه ویژه ای به تقویت هماهنگی تلاش های اوکراین و کانادا در زمینه سرنگونی هواپیمای PS۷۵۲  توسط ایران و محاکمه مرتکبین آن شد.

دی ماه سال ۹۸ یک فروند هواپیمای مسافربری اوکراین بر اثر خطای انسانی به اشتباه در آسمان تهران مورد هدف قرار گرفته و سقوط کرد که منجر به جان باختن ۱۷۶ تن از هم وطنانمان و شهروندان دیگر کشورها از جمله کانادا و اوکراین شد.
تحقیقات فنی درباره علل وقوع این سانحه و رایزنی هیئت های دیپلماتیک ایران و کشورهای درگیر در سانحه بر سر پیش برد تحقیقات و پرداخت غرامت به خانواده های جان باختگان هنوز ادامه دارد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 

روح الله دهقانی فیروزآبادی٬ معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی در حاشیه حیاط دولت و در جمع خبرنگاران گفت: در مورد پروژه دانشگاهی طراحی هواپیما صحبت کردم؛ نه ساخت هواپیمای ۱۰۰ نفره! اما رسانه استعماری سخنان من را به ساخت هواپیمای ۱۰۰ نفره ربط داد. 

او گفت: کار‌های ساخت هواپیمای ۱۰۰ نفره به صورت جدی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی