Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با تعدادی از اصناف استان ایلام ، گفت: همانگونه که اصناف در دوران دفاع مقدس و کنار رزمندگان و حتی در خط مقدم پشتیبان انقلاب بودند در دوران شیوع ویروس کرونا نیز پا به پای عزیزانمان در بهداشت و درمان و پلیس همکاری داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تلاش‌های اصناف در دوران کرونا بر هیچ فردی پوشیده نیست و این عزیزان با توجه به شرایط سخت اقتصادی، همراهی و پشتیبانی خوبی را برای پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس در سطح جامعه داشتند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: پشتیبانی اصناف موجب شد تا عزیزانمان در حوزه سلامت با آرامش بهتری به معالجه بیماران کرونایی بپردازند.

او اظهار کرد: تولید امنیت در جامعه حاصل مشارکت اصناف، بازاریان و سایر نهاد‌های مردمی است، اما در همه موضوعات و خصوصا امنیت اقتصادی، نقش اصناف پررنگ بوده است.

او با بیان اینکه تعامل پلیس و جامعه اصناف نقطه عطفی برای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه است ، مطرح کرد: نیروی انتظامی همواره از این مشارکت و همراهی برای تامین امنیت و آرامش در جامعه بهره برده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود به مأموریت بزرگ و مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: هوشیاری و پایبندی اصناف به ارزش‌های انقلاب اسلامی به دشمنان اجازه نخواهد داد این قشر زحتکش را دستاویز برنامه‌های سوء خود قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کررد: نقش تاثیرگذار اصناف در دوران برگزاری انتخابات‌های گذشته نقش ممتاز و بی‌بدیلی بوده است و در این برهه از زمان نیز قطعاً با حضورشان و دعوت مردم به حضور باشکوه و گسترده در پای صندوق‌های رأی، ولایتمداری خود را به مرحله ظهور خواهند رساند.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام با ذکر احادیثی از ائمه اطهار به موضوع کسب روزی حلال و همچنین یونس هواسیان به موضوع پشتیبانی و حمایت اصناف از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در طول تاریخ قبل و بعد از انقلاب پرداختند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تعامل و همکاری انتظامی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند